کد خبر: ۸۶۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 26 June 2020
 

تابناک/امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت:امروز شاهد رونمایی جنگنده تمام ایرانی «کوثر» خواهیم بودو در آینده رویداد‌های مبارک دیگری هم انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش امروز در مراسم رونمایی از ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی کوثر در اصفهان اظهار داشت: با پشتیبانی وزارت دفاع و جوانان دانشمندی که در صنایع دفاع فعالیت دارند در عرصه‌های هوا، دریا و زمین در حال ارتقا دادن توان خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و حدود و ثغور این کشور سربلند هستیم.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: چند روز قبل نیز موشک سطح به سطحی با برد ۳۰۰ کیلومتر که توسط وزارت دفاع ساخته شده بود تحویل نیروی دریایی داده شد.

او تصریح کرد: امروز شاهد رونمایی جنگنده تمام ایرانی «کوثر» خواهیم بود، در آینده رویداد‌های مبارک دیگری هم انجام می گیرد که اخبار آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

موسوی  گفت: از همه کسانی که حمایت کردند تقدیر کرده و اعلام می‌کنم همچون گذشته همراه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون تار و پود در هم تنیده بهترین ترکیب دفاعی را برای ایران سربلند فراهم می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار