کد خبر: ۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 28 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،موسی رسولی رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر در گفت‌وگوی خبری گفت : به طور کلی خیران سرمایه‌های معنوی ارزشمندی و بزرگی هستند که همواره در کنار مسئولان و مدیران می‌باشند.

رسولی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و اهدای هدایای معنوی به آنها، عیادت از بازنشستگان در بستر بیماری، دیدار با خانواده‌های وفات‌یافتگان آموزش و پرورش با اهدای ربع سکه بهار آزادی توسط یکی از خیران به مناسبت بزرگداشت روز معلم را از جمله برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد.

وی به تهیه 400 دستگاه میز و صندلی، آسفالت شش مدرسه و خانه معلم، مرمت و بازسازی و زیباسازی هفت مدرسه توسط شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اعضای مدیریت شهری این شهرستان همواره کنار مسئولان نظام آموزشی هستند.

رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر با اشاره به اینکه پنج درصد عوارض شهرداری را به عنوان حق قانونی اخذ کرده‌ایم، گفت: شماره حساب جداگانه‌ای در این زمینه افتتاح کرده‌ایم، تا وجوه واریز شده را صرف تعمیر، مرمت و بهسازی مدارس کنیم.

این مسئول به دریافت پنج قطعه زمین از خیران شهرستان به ارزش 11 میلیارد تومان اشاره کرد، بیان داشت: 4 هزار و 700 متر در روستای شین‌آباد، هزار و 400 متر در فرهنگیان، هزار و 200 متر واقع در جاده سردشت، 2 هزار متر کوله‌خانه و 2 هزار متر نیز در حومه شهرستان زمین‌های اهدایی هستند.

رسولی با اظهار به اینکه خیران در مجموع حدود 10 هزار و 600 مترمربع زمین اهدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا اندازه زیادی می‌توان از این رهگذر برای رفع مشکلات و محدودیت‌های موجود در زمینه فضای فیزیکی گام برداشت، و در محیط مناسب به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان مبادرت کرد.

خاطرنشان کرد: در مدیریت سابق آموزش و پرورش فقط 20 کلاس درس هوشمند شده بود، که آن را با همت خیران، اولیای دانش آموزان و سازمان نوسازی مدارس به بالای 200 کلاس رسانده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار