سید علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ساعاتی پیش به دلیلی ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.وی با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود.
کد خبر: ۸۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 31 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید علی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است متولد ۱۳۶۲ می‌باشد.پدر وی سید کمال طباطبایی، یکی از تهیه کنندگان ایرانی است. اولین کار او بازی در «سالاد فصل» محصول سال ۱۳۸۳ به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی بود. او در سریال‌های《باجناق ها》و《 ترانه ی مادری 》 و «آشپزباشی» و «قلب یخی» نیز بازی کرده است.

رضا نوروزی یکی از دوستان خانواده طباطبایی درباره خاکسپاری این بازیگر جوان گفت: مراسم خاکسپاری از مقابل منزل وی برگزار می‌شود و دوستان و اقوام از ساعت 8 صبح در منزل شخصی ایشان گردهم می‌آیند و پیکر او را مستقیما به بهشت زهرا (س) می‌برند.

به گفته او، این بازیگر در قطعه هنرمندان دفن نمی شود و در یکی دیگر از قطعات بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر 32 ساله طبق اعلام پدرش بر اثر ناراحتی قلبی در منزل از دنیا رفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
خدا رحمتش کنه روحش شاد بازیگر مورد علاقه ی من بود.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
عاشقش بودم؛نمیدونم خونوادش چی میکشن؛
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار