کد خبر: ۸۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 26 August 2015

سید وحید فخر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فیلم یادشده از امروز در سینما 22 بهمن و میرزاکوچک رشت همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) اکران می شود.
وی اظهار کرد : فیلم محمد رسول الله از شنبه در سایر سینماهای استان از جمله سینما دریا آستارا اکران خواهد شد.
فخر موسوی یادآور شد : موضوع کلی این فیلم درباره زندگی پیامبر مهربانی ها و رحمت و برکت حضرت محمد (ص) است که از نظر کار سینمایی حرفه ای و فنی است.
وی با اشاره به رشد مخاطب در سینماهای استان ، این رشد را یک روند کشوری توصیف و بیان کرد : افزایش کیفیت تولید فیلم یکی از دلایل رشد مخاطبان است. 
فخر موسوی تصریح کرد : برنامه اکران سینماها در استان ها و از جمله گیلان از سوی شورای اکران معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می شود. 
آشتی خانواده با سینما اراده ای بزرگ را طلب می کند و آسیب شناسی، نیازسنجی و فرهنگ سازی از اولویت های احیای دوباره سینماست. 
گفتنی است فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی توسط شرکت سینمایی نور تابان ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، علیرضا شجاع نوری ، محسن تنابنده ، مینا ساداتی ، داریوش فرهنگ ، رعنا آزادی ور ، هدایت هاشمی ، نگار عابدی ، ساره بیات و... حضور دارند و مدت زمان پخش این فیلم سه ساعت و 10 دقیقه است.
استان گیلان در حال حاضر دارای 10 سینما با 11 سالن اکران فیلم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار