رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 08 February 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمد رضایی ظهر شنبه در نشست خبری با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی امسال برای اولین بار است به این شکل برگزار می‌شود و بحث اول رو به رویی با آمریکاست.

حجت الاسلام رضایی در خصوص با اقدامات آمریکا و شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: در گذشته این عملیات‌ها را پنهان یا انکار می‌کردند اما این بار به راحتی عملیاتی را انجام دادند و مانور می‌دادند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی امسال ساعت ۹ و ۳۰ دقیق صبح از میدان نمازی شروع شده و در چهار راه زند به پایان می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تاکید کرد: این راهپیمایی همزمان در ۳۶ شهرستان و بیش از ۶۰ دهستان و بخش انجام می‌شود.

وی با اشاره به سخنران این راهپیمایی تصریح کرد: راهپیمایی امسال با سخرانی حجت الاسلام علی اکبری، امام جمعه موقت تهران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در خصوص ندای االله اکبر در ۲۱ بهمن بیان کرد: در ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ ندای الله اکبر همراه با جشن نور افشانی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر که انجام شد بیان کرد: ۶۷ هزار برنامه در ۴۱ عنوان، به مناسبت دهه فجر انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار