تابناک / حامی مالی باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان این تیم تنها پنج درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بازیکنان داماش خواهان عدم حضور در دیدار مقابل مس کرمان بوده و این کار اخلاقی نیست.
کد خبر: ۸۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 01 February 2020
تابناک / حامی مالی باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان این تیم تنها پنج درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بازیکنان داماش خواهان عدم حضور در دیدار مقابل مس کرمان بوده و این کار اخلاقی نیست.

 

دیدار داماش و مس در هاله‌ای از ابهام/ بازیکنان داماش از سفر به کرمان خودداری می‌کنند؟!

 

اعضای تیم فوتبال داماش گیلان در پی دریافت تنها پنج درصد از مبالغ قراردادشان از حضور در تمرینات سرباز زده و دیدار این تیم در هفته بیست و دوم مقابل مس کرمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اسماعیل حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: تیم‌های گیلانی را دوست داشته و برای تیم داماش نیز با تمام وجود تلاش کردم؛ بنده و آقای الطافی، مدیرعامل باشگاه از زندگی خود زده و صرف تیم داماش کردیم.

وی با تأکید بر اینکه عاشق فوتبال است، افزود: ۴۰ سال در فوتبال حضور دارم و برای حل مشکلات داماش از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، هزینه‌ها در دو فصل اخیر سرسام‌آور بوده و برای یک سفر معمولی به شهرهایی نظیر اصفهان، کرمان، شیراز و اهواز مبلغ ۹۰ میلیون تومان نیاز است.

مالک سابق باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان این تیم تمامی پاداش‌های خود را دریافت کرده‌اند، گفت: داماشی‌ها تنها پنج درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده و نارضایتی‌شان به‌حق است؛ زندگی خود را برای داماش قرار داده و از این بابت پشیمان نیستم.

حاجی پور با اذعان به اینکه تمامی اعضای داماش در یک کشتی حضور دارند، تصریح کرد: عدم حضور داماش در کرمان اخلاقی نبوده و باید تحت هر شرایطی از حیثیت فوتبال گیلان دفاع کنیم، بنده به‌عنوان یک گیلانی به این تیم عرق داشته و دلم برای داماش می‌سوزد.

وی با بیان اینکه داماش از بازیکنان باغیرتی سود می‌برد، گفت: عدم حضور بازیکنان داماش در دیدار مقابل مس کرمان باعث خسران سایر تیم‌های لیگ یکی نیز می‌شود و به اعتبار تیم پرهوادار شهر باران لطمه وارد می‌کند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بازیکنان خواهان عدم حضور در دیدار مقابل مس کرمان هستند، گفت: مدیریت باشگاه آمادگی اعزام تیم به کرمان را داشته و به سازمان لیگ نیز نامه نوشتیم؛ بازیکنان داماش دچار مشکلات مالی هستند و به آن‌ها حق می‌دهم.

حاجی پور با اشاره به اینکه سمتی در باشگاه داماش گیلان ندارد، افزود: تلاش خود را برای تهیه مبلغی هرچند ناچیز انجام داده و امیدوارم صبح شنبه با تزریق مبلغی در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان به بازیکنان، بخشی از قراردادهایشان پرداخت شود.

وی با اشاره به تصویب بودجه 450 میلیون تومانی از سوی شورای شهر رشت برای حمایت از داماش گیلان گفت: این لایحه از سوی فرمانداری ایراد گرفته شد و پس از کش‌وقوس فراوان مجدداً فرمانداری نامه زده و خواهان تصویب کمک مالی به‌شرط تحقق بودجه شد.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه با کمک مالی ۲۰۰ میلیون تومانی شورای شهر رشت به داماش موافقت شد، افزود: ۱۶ شهرداری در سطح کشور دارای تیم بوده و تیم‌داری می‌کنند، چطور است این قانون تنها در گیلان اجرا می‌شود و سایر استان‌ها نظیر بوشهر حتی در بالاترین سطح فوتبال تیم‌داری می‌کنند؟

حاجی پور با تأکید بر تبعیض بین تیم‌های گیلانی با باشگاه‌های سایر استان‌ها گفت: آقای ارسلان زارع، استاندار محترم گیلان خواهان کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به فوتبال گیلان شده است ولی در سوی مقابل قانون می‌گوید کمک دولتی به تیم‌های خصوصی ممنوع است! چطور این قانون برای تیم‌های گیلانی وجود دارد و سایر تیم‌ها از بودجه دولتی چند میلیارد تومانی بهره‌مند‌ می‌شوند؟!

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان قرار است روز یکشنبه سیزدهم بهمن‌ماه در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک در کرمان به مصاف مس این شهر برود، بازیکنان داماش تهدید با تهدید به عدم سفر به کرمان خواهان دریافت مطالباتشان شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار