مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش انضباط در اجرای برنامه‌های سازمانی، گفت: ۳۰۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش مازندران جذب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 22 August 2015
به گزارش تابناک نقل از  خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی قاسمی امروز در گردهمایی معاونان ابتدایی، متوسطه و پژوهش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش با اشاره به نقش انظباط  در اجرای مناسب برنامه‌های سازمانی, اظهار داشت: کشف نیرویی که بتواند اهداف و سیاست‌های سازمانی را بر اساس خط مشی‌ها دنبال کند اهمیت دارد و این راه رسیدن به بهره وری سازمانی است.
وی با بیان اینکه تعهد نیروهای آموزش و پرورش در اجرای اهداف آموزش و پرورش سهم بسزایی دارد, خاطرنشان کرد: اصل تثبیت مدیران بر اساس شاخص‌ها و اهداف سازمانی باید باشد.
قاسمی تصریح کرد: تربیت نیروهای انسانی یکی از وظایف جدی مدیران بوده و مدیریت بر اساس برنامه و تفکر و حاکمیت فرهنگ برنامه محوری موضوعی بوده که در آموزش و پرورش مازندران آن را دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به لزوم برپایی کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران مدارس و معلمان, گفت: صیانت آموزشی و هدایت زیرمجموعه‌های آموزشی و پرورشی اهمیت دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران افزود: تبدیل وضعیت نیروها بر اساس سیاست‌های ملی و استانی با نگاه به کمیته برنامه‌ریزی انجام شود.
قاسمی تروجنی بیان کرد: چابک‌سازی و کوچک کردن تشکیلات موضوعی بوده که در ادارات آموزش و پرورش باید اجرا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بکارگیری بیش از هزار نیروی جدید از سال آینده در آموزش و پرورش مازندران خبر داد.
دبیر شورای آموزش و پرورش در ادامه اجرای مناسب پروژه مهر در مدارس استان را خواستار شد و گفت: ایجاد فرصتی برابر برای همه دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شد.
وی آخرین فرصت برای نوسازی و بهسازی مدارس استان را 15 شهریور اعلام کرد و خواستار تسریع در آماده سازی مدارس در استقبال از دانش آموزان در آغازین روز مهر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار