کد خبر: ۸۰۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸ 28 December 2019

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر حق از باطل جدا و خالص مي گشت زبان دشمنان قطع می گرديد. اما قسمتي از حق و قسمتي از باطل را می گيرند و به هم می آميزند، آنجاست كه شيطان بر دوستان خود چيره می گردد، و تنها آنان كه مشمول لطف و رحمت پروردگارند نجات خواهند يافت.
خطبه ۵۰ نهج البلاغه
 
تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است و 9 دی 88 را می توان یکی از پررنگ ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست.
 
 
9 دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.
 
 
حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.
به تعبیر رهبر معظم انقلاب 9 دی «یکی از قله های فراموش نشدنی» «حرکت برخاسته از بصیرت» «شناخت موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز» و «حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی» بوده و در عین حال شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود. ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده ی فداکاری و صیانت از ارزش ها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است.
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن گرامیداشت نهم دی ماه سالروز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران، با دعوت به مرور دوباره روند فتنه سال ٨٨ و پاسخ قاطع و دشمن شکن مردم به این تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی،مقابل فراموشی یا تکرار آشوب های مشابه یا غیرمشابه خواهد ایستاد و به تاسی از رهبر انقلاب و مردم غیور ایران اسلامی فتنه و فتنه گران را خط قرمز نظام اسلامی می داند که همه دلبستگان نظام اسلامی باید از آن تبری جویند.

بیانیه کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در آستانه ۹ دی
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
این حضرات نمی تونن یه متن از خودشون بنویسند ، حتی بیانیه دادنتون هم باید....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار