اگر برخی دوستانی که حتی بیشترین توهین را به بنده داشته که هیچ حرمتی را رعایت نکرده اند،به بزرگواری ایل بزرگشان می بخشم و به فراموشی می سپارم. چیزی که در روز بعد از۲اسفند نمایان می شود اخلاقیات است. چیزی که امروز باید رعایت کنیم توسعه اخلاقی است.
کد خبر: ۸۰۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 26 December 2019

نشست غلامرضا تاجگردون عصر امروز پنج شنبه 5 دی ماه در جمع برخی از اهالی قاسم آباد گچساران برگزار گردید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای این نشست برخی به نمایندگی از مردم روستا به بیان مشکلات روستا پرداختند.
پس از آن غلامرضا تاجگردون در اولین بخش از سخنان خود به صحبت های مطروحه علیه خود واکنش نشان داد .
تاجگردون گفت: دیروز در کمیسیون تلفیق ۲۵ نماینده درخواستی خواهان حذف ۳درصد اعتبارات نفت بودند که باقانع کردن نمایندگان مجلس به اینکه خوزستان فلک زده کنار دستمان که هروقت گرد و خاک میاد، سیل میاد ،مردمش گرفتار می شوند ،رای به نظر بنده دادند، تاجگردون در ادامه گفت : شما میخواهید بروید مجلس چکار کنید؟ تورم را کاهش دهید؟ دلار را پایین بیاورید؟ اصلا شما را دم در راه می دهند؟ 
تاجگردون با تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات گفت : ما یک ماه دیگر فراموش می کنیم چه حرفی زدیم اما این حرف ها در ذهن کودکان این شهر می ماند. مهمترین موضوعی که در این ایام مهم است این است که ما به بدانیم دنبال چه هدفی هستیم.
تاجگردون ادامه داد : برخی مواقع هدف را گم می کنیم ،برخی اگر راه را بلد نباشن و مسیر سیاه باشد مسیر را اشتباه می روند و خود و هم مسیران را به دره می اندازند که عامل را به گردن دیگران می اندازند،چون خودشان مسیر راه سیاه کرده اند‌.
وی افزود : در فضای سیاسی که هر کدام هدفی داریم باید بدانیم هدفمان چیست،اشکال ندارد در مسیری که میرویم برخی مواقع با هم مزاح کنیم،اما اگر همیشگی باشد دچار مشکل می شویم.
تاجگردون گفت : انسان تنها چیزی که برایش مهم است که به ابتدا خود به تعالی برسد و بعد همراهانش. ما در مسیری که می رویم و انتخاباتی که۲اسفند برگزار می شود قرار است بعد از ان به کحا برسیم. برخی مرز اخلاق را نمی شناسند و تهمت می زنند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت : در ۸سال از دوران خدمت من کسی نمی تواند حتی مخالفین سرسخت من بگوید هدفی جز خدمت داشته ای. برخی هدفشان غیر از خدمت است،خدمت یعنی هر روز خدمت را می بینند. برخی پل پشت سر راه خود را خراب می کنند که اگر فردا در انتخابات پیروز نشوند پل را خراب کرده اند.
تاجگردون ادامه داد :استان،شهر و حوزه انتخابیه من کارهای بسیاری دارد.بعضی ها در منطقه ما ظرفیت کاندیدا شدن را ندارد چه برسد به نماینده شدن!
اگر برخی دوستان قشقایی که حتی بیشترین توهین را به بنده داشته که هیچ حرمتی را رعایت نکرده اند،به بزرگواری ایل بزرگ قشقایی می بخشم و به فراموشی می سپارم. چیزی که در روز بعد از۲اسفند نمایان می شود اخلاقیات است. چیزی که امروز باید رعایت کنیم توسعه اخلاقی است.
وی گفت : کاش روزی فرصت شود تا خدمت هایی که برای قشقایی انجام داده ام را بگویم و فهرست کنم. می توانم دهها قشقایی را نام ببرم که به آنها خیانت کرده اند،می توانم فهرستی از بداخلاقی های آنها در حق قشقایی ها را نام ببرم،آنها در کجای استان حرمت قشقایی را حفظ کرده اند. ما کجا خیانت کردیم که بدیه قشقایی شدیم و آنها خوب قشقایی.
تاجگردون ادامه داد : عزیزان،مردم شریف و میزبانان محترم به حصورتان عرض کنم گچساران بیش از آنچه فکر می کنید کار دارد، برخی نمی دانند کجا بودند و چه کردند.
وی افزود : چند روز پیش در کمیسیون تلفیق نامه ای با ۲۳امضا آمد که ۳درصد سهمیه نفت را حذف کنند که مبلغ ان حدود۱۵۰هزار میلیارد تومان بود که توانستم اعضای کمیسیون را متقاعد کنم که به پیشنهاد رای ندهند. شمایی که حتی پشت در کمیسیون راهت نمی دهند می خوای بروی چه کنی.
تاجگردون ادامه داد :مردم باید مواظب کنند انچه را داشته ایم و داریم از دست ندهیم . حرمت ریش سفیدان قشقایی را دارم . ولی شما حرمت نگه نداشتید
 گچساران بیش ار انچه فکر میکتید کار دارد همین دیروز کمیسیون تلفیق بودم  در اولین موواد قانون بودجه سه درصددنفت بود که احیا کردیم که پیشنهاد که حذف کنند با بیست و پنج انضا اگر من نبودم نشتم و توحیه کردم و نگذاشتم حذف بشود

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
اقای تاجگردون باید می گفتند اگه حسینی میتونه تورم را کاهش بده و پراید را برگردونه همون ۸ سال قبل بیا ماهمه کنار می رویم تو برو مجلس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار