مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ژیمناستیک می‌تواند برای اردبیل مدال‌آوری المپیکی و بازی‌های آسیایی داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 25 February 2015

به گزارش فارس، ایوب بهتاج در جمع ورزشکاران ژیمناستیک در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در این رشته و اسباب مختلف امکان مدال‌آوری آن هم به شکل گسترده و وسیع وجود دارد یکی از رشته‌‌های خوبی که در استان اردبیل باید روی آن سرمایه‌گذاری کنیم همین رشته ژیمناستیک است که می‌تواند قهرمانی‌ها و مدال‌آوری‌های متعددی را برای استان اردبیل به دنبال داشته باشد.

وی توان و بضاعت استان اردبیل را در این رشته بسیار مناسب و مطلوب اعلام کرد و گفت: با برنامه‌هایی که هیئت ژیمناستیک به جد دنبال می‌کند،‌ می‌توانیم در این رشته قهرمانان متعددی را تربیت و معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر تأثیر ژیمناستیک و نقش مؤثر این رشته پر تنوع و زیبا در نسل جوان جامعه تأکید کرد.

بهتاج اضافه کرد: مسلماً ژیمناستیک جزو ورزش‌هایی است که علاوه بر کمک به افزایش سطح سلامت، آمادگی نزد نسل نوجوان و جوان ما در زمره ورزش‌های مؤثر در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود چراکه تعداد مدال‌های زیادی در آن توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: موفقیت‌های اخیر ژیمناستیک‌های اردبیلی در بخش‌های هنری و ترامپولین نشان از ظرفیت بالای این رشته در استان دارد و من امید دارم با تداوم تمرینات و فراهم شدن امکانات افزون‌تر شاهد مدال‌آوری ژیمناستیک‌های اردبیلی در مسابقات بین‌المللی هم باشیم.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تیم‌های ژیمناستیک هنری نوجوانان که عنوان دوم کشوری را به دست آورده‌اند، تیم‌های ترامپولین بزرگسالان استان که قهرمان کشور شده‌اند و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان که همگی عناوین دوم کشور را به دست آورده‌اند با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار