فرماندار تفت گفت: محلی در نزدیکی میدان امیرچقماق برای اهالی شهرستان تفت معین شده است.
کد خبر: ۷۹۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 10 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اهالی شهرستان تفت در محلی در نزدیکی میدان امیرچخماق تجمع کنند.

او با اشاره به اینکه همه از مشکلات اقتصادی مردم و دولت با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار خبردارند، افزود: حضور گسترده مردم در این مراسم و انعکاس خبری آن در رسانه‌های جهانی، دشمنان را از اقدامات مستکبرانه خود ناامید می‌کند.

نوکار ادامه داد: در مراسم دیدار مردمی با ریاست محترم جمهور تدابیر لازم برای تهیه وسایل نقلیه عمومی برای انتقال همشهریان عزیز از سراسر شهرستان به مرکز استان گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تفت حضور روستائیان تفت در مراسم استقبال از رئیس جمهور را به معنی تقدیر از ایشان دانست و افزود: حضور روستائیان در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور، تقدیری شایسته از ایشان و اعضای هیئت دولت به دلیل شروع اجرای بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی کشور در این شهرستان با توجه به شرایط اقتصادی سخت دولت است.

او ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این دیدار مردمی اقشار مختلف مردم شهرستان تفت ازجمله تشکل‌ها و گروه‌های مختلف، احزاب سیاسی، اصناف، دانشجویان و کارگران در این مراسم با همدلی و وحدت حضور خواهند یافت و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم از دولت و نظام نقش بر آب خواهد شد.

فرمانددار تفت تصریح کرد: هم‌چنین وسایل نقلیه عمومی امروز نوزدهم آبان ماه ساعت هفت و نیم صبح از دو مکان حسینیه امام خمینی (ره) و مصلا قدس مردم را به مرکز شهر یزد برای حضور در این مراسم انتقال داد.

نوکار افزود: محل اجتماع اولیه مردم شهرستان تفت برای استقبال از ریاست محترم جمهوری در روز یکشنبه ساعت هشت و نیم صبح در محل ابتدای خیابان مهدی جنب برج ساعت است تا مردم این شهرستان با وحدتی یکپارچه در این مراسم حضور یابند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تلفن سه رقمی ۱۱۱ آماده پاسخگویی برای طرح مشکلات و درخواست‌های مردمی اهالی محترم شهرستان تفت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار