مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: فرشید جعفری ورزشکار ملایری در مسابقات پاورلیفتینگ ارتش جمهوری اسلامی ایران قهرمان شد.
کد خبر: ۷۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 19 August 2015

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: فرشید جعفری ورزشکار ملایری در مسابقات پاورلیفتینگ ارتش جمهوری اسلامی ایران قهرمان شد.

به گزارش مهر؛مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نیروی زمینی ارتش به میزبانی تیپ ۴۰ سراب اردبیل برگزار شد.

وی افزود: فرشید جعفری که از عنوان داران این رشته در دسته ۸۳ کیلو گرم است با ثبت رکورد ۷۳۰ کیلو در مجموع و در بین ۳۲ شرکت کننده در این وزن به مقام قهرمانی رسید.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به مسابقات ووشو کاپ آزاد و انتخابی جوانان استان همدان گفت: مسابقات ووشو کاپ آزاد و انتخابی جوانان استان به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات تیم هایی از شهرهای همدان، ملایر و نهاوند حضور داشتند و در پایان در رده جوانان سحر روستایی، مبینا جعفری و مبینا هاشمی و در رده بزرگسالان حدیث قنبری و فائزه عبدلی در اوزان خود به مقام قهرمانی رسیدند.

وی با اشاره به مسابقه دوستانه والیبال ملایر و همدان بیان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر مسابقه دوستانه ای نیز بین تیم والیبال بانوان فرهنگی ملایر و تیم والیبال باشگاه فردوسی همدان برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: در این مسابقه که به میزبانی سالن شهید روحیان ملایر برگزار شد، تیم والیبال ملایر در سه ست پیاپی تیم حریف را شکست داد.

رضایی درباره میزبانی های ملایر نیز گفت: سال گذشته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال به نحو مطلوب در ملایر برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین در سال گذشته ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شد که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفتند و در ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستاده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار