در معاملات تالار بورس اردبیل طی یک هفته گذشته بیش از 41 میلیارد ریال سهام شرکت‌ها، حق تقدم،‌ اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام تالار بورس اردبیل، در طی هفته گذشته حجم معاملات انجام شده در تالار بورس اردبیل بیش از 21 میلیون سهام بوده که شامل سهام شرکت‌ها، حق تقدم و اوراق مسکن، اجاره و مشارکت و همچنین سایر اوراق بهادار بود که به ارزش 41 میلیارد ریال به انجام رسید.

تغییرات سهام شرکت‌ها در معاملات بورس هفته گذشته همچنان با رشد منفی روبه‌رو بود به طوری که با کاهش 748 واحدی شاخص ‌کل رشد منفی همچنان بر بورس اردبیل حاکم بود به طوری که در نهایت شاخص کل به 65 هزار و 731 واحد رسید.

در معاملات یک هفته گذشته تالار بورس اردبیل به 27 نفر از متقاضیان جدید کد معاملاتی بورسی صادر شد تا اقدام به خرید و فروش سهام بکنند.

بالاترین حجم معاملات در یک هفته گذشته مربوط به سهام شرکت پتروشیمی، مقیم، بانک صادرات و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بورس اردبیل همچنین اعلام کرد متقضایان اوراق تسهیلات مسکن می‌توانند برای خرید ساخت و تعمیر مسکن این اوراق از امتیاز حق تقدم آن استفاده کنند که خرید و فروش این اوراق از طریق فرابورس انجام شده و متقاضیان می‌توانند به کارگزاران فرابورس مراجعه کرده و بدون نوبت از مزایای اوراق تسهیلات مسکن در ساخت، تعمیر و خرید استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار