مدیرکل کمیته امداد ایلام از کاهش آمار خانواده‌های مددجوی فاقد مسکن این نهاد در استان ایلام به کمتر از سه درصد جمعیت مددجویان این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 03 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی  بیان کرد: در سال‌های گذشته ساخت و تأمین مسکن برای مددجویان مورد حمایت این نهاد از اولویت‌های اصلی و برجسته‌ ترین خدمات این نهاد بوده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد برنامه دارد مشکلات مسکن مددجویان را در یک بازده زمانی کوتاه‌مدت برطرف کند، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی از شهرستان‌های این استان نیاز مسکن مددجویان به صفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ماه‌های گذشته باعث شده است به حجم نیازمندان و مددجویان این نهاد اضافه شود گفت: به خاطر وجود همین مشکلات و به‌منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر این نهاد در قالب تبصره 14 سال گذشته خانواده‌های بیشتری را مورد حمایت قرار داده است.

رضایی تصریح کرد: بر همین اساس درحالی‌که در پایان سال 96 میزان جمعیت تحت حمایت این نهاد حدود هشت درصد جمعیت استان و حدود 20 هزار و 700 خانواده بود، هم‌اکنون این آمار به حدود 13 درصد رسیده و آمار مددجویان به بیش از 29 هزار خانوار رسیده است و این در حالی است که در سال‌های گذشته به خاطر برنامه‌های توانمندسازی این نهاد جمعیت مددجویان در حال کاهش بود.

رضایی به همکاری‌های خوب رسانه ها با کمیته امداد در زمینهٔ خدمت به نیازمندان اشاره کرد و گفت: این رسانه در زمینهٔ ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و مشارکت بیشتر مردم در دستگیری از نیازمندان نقش بسیار مهمی داشته است.

وی افزود: سال گذشته صداوسیما در ماه مبارک رمضان برنامه‌های بسیار خوبی را باهدف کمک به نیازمندان تدارک دیده بود که این برنامه‌ها نقش مهمی در مشارکت مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان این استان داشت و امسال هم با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان انتظار داریم که چنین برنامه‌هایی استمرار داشته باشد./ع

 

 

 ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار