مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: این نهاد برای ساکنان روستای سیل زده دم رود بخش ماژین شهرستان دره شهر که منازلشان به علت قرار گرفتن در مسیر آب باید جابجا شوند زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن خریداری می کند.
کد خبر: ۷۳۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 30 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی افزود: در پی بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از این روستای سیل زده قول مساعد برای خریداری زمین مورد نیاز برای شماری از ساکنان این منطقه که منازلشان به جابجایی نیاز دارند، داده شد.

وی ادامه داد: این نهاد برای تمامی ساکنان این روستا اعم از مددجو و غیر مددجو که منازلشان باید جابجا شود، زمین خریداری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: همچنین این نهاد پس از خریداری زمین متعهد به ساخت منازل مسکونی برای مددجویان زیر پوشش خواهد شد.

به گفته رضایی، ساخت منازل برای مابقی ساکنان این روستاها که زیر پوشش این نهاد نیستند، از طریق بنیاد مسکن و سایر کمک های دولت انجام می شود.

وی اضافه کرد کرد: در بازدید روز گذشته رئیس کمیته امداد کشور از این روستای سیل زده به هریک از 20 خانوار ساکن در این منطقه اعم از مددجو و غیر مددجو 100 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور روز گذشته به منظور بازدید از مناطق سیل زده ایلام به این استان سفر کرد.

فتاح در این سفر به کلیه مددجویان زیر پوشش در استان هایی که دچار سیلاب شده اند اطمینان داد که خسارت های وارد شده بر اثر سیل به آنها با حمایت این نهاد و اهتمام دولت جبران شده و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

سیلاب های فروردین ماه آسیب های جدی به وضعیت زندگی اقشار مختلف جامعه به خصوص افراد کم بضاعت و مددجو در استان های مختلف از جمله ایلام وارد کرد.

آسیب سیل همچنین بسیاری از خدمات و زیر ساخت های عمومی را در استان ایلام تحت تاثیر تخریبی قرار داده است./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار