استاندار همدان خواستار بیان خدمات دولت به مردم و تلاش برای ایجاد اشتغال از سوی فرمانداران شد.
کد خبر: ۷۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 06 August 2015
استاندار همدان خواستار بیان خدمات دولت به مردم و تلاش برای ایجاد اشتغال از سوی فرمانداران شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان،محمدناصرنیکبخت درنشست منطقه ای تبیین وضعیت اجتماعی کشورومشارکت نهادمنداجتماعی ویژه فرمانداران ومدیران کل دستگاههای اجرایی منطقه چهارومدیران کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسرکشور گفت:مسوولان بابیان خدمات دولت بایدمردم را امیدوار کنند وبگویند که این دولت تحت زعامت مقام معظم رهبری و حمایت مردم چه خدماتی ارائه کرده است.

وی افزود: فرمانداران نماینده بی واسطه نظام با مردم هستند و اگر عنوان نکنند دولت هیچ نافرمانی نکرده ، به نظام و مردم جفا کرده اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: به فرمانداران اطلاع رسانی از خدمات دولت را مکرر تاکید و گاهی گله کرده ام زیرا اوایل آهسته قدم برمی داشتند اما اکنون خیلی رشید و خوب هستند و ورود کرده اند.

نیکبخت اضافه کرد: هر چند پیشتر فعالیت های فرماندار به کارهای سیاسی و اجتماعی معطوف می شد ولی در این دولت هنگام انتخاب استانداران و فرماندارن به توانایی افراد در زمینه تلاش برای بهبود معیشت مردم و اقتصاد نیز توجه دارند.

وی با ذکر اینکه ظرفیت های همدان در بخش گردشگری بیان کرد: همت استان در این است تا همدان را به عنوان مقصد گردشگری تعریف کند.

استاندار درباره فعالیت های صورت گرفته برای استفاده بهینه از آب گفت: افزایش راندمان، توجه به آبیاری مدرن به صورت سالانه 12 هزار هکتار و انسداد 900 حلقه چاه از اقدامات خوب استان در این زمینه است.

نیکبخت اضافه کرد: برای مدیریت بحران آب باید از افزایش چاههای غیر مجاز جلوگیری کرد که در این راستا با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی، فرمانداران و مردم اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: احساس امنیت و حمایت ارگان ها از توسعه علت توفیق استان در سرمایه گذاری است و در این استان با اداره کل اطلاعات، سپاه و نمایندگان مجلس اتحاد و همدلی خوبی برای توسعه استان برقرار شده است.

استاندار همدان یادآوری کرد: بر اساس آمار تامین اجتماعی، ماهانه بین 850 تا یک هزار و 100 شغل جدید در این استان ایجاد می شود.

نیکبخت بیان کرد: درصد بالایی از این توفیقات نتیجه تلاش فرمانداران استان است که در زمینه تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و دارای بدهی شهرستان ها و زمینه های دیگر انجام دادند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سفر قریب الوقوع رئیس جمهور وهیات دولت به استان همدان، گفت: دولت میهمان مردم است و مطمئن هستم مردم همدان میزبان خوبی خواهند بود.

نیکبخت با بیان اینکه انتخابات ایران نمونه بارز دموکراسی است، افزود: باید نهایت دقت را در برگزاری انتخابات سالم و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم امانتدار خوبی برای مردم هستیم.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری زمانی ایجاد می شود که امین مردم باشیم و امانتداری کنیم.

استاندار مهر ماه را ماه پرترافیک فرهنگی در استان ارزیابی و بیان کرد: همایش میرسیدعلی همدانی، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و جشنواره بین المللی فیلم نوجوان از جمله برنامه های مهمی است که در این ماه برگزار خواهد شد.

نشست منطقه ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور و مشارکت نهادمند اجتماعی ویژه فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی منطقه 4 و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور روز چهارشنبه در استان همدان آغاز و تا فردا نیز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار