مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این استان امسال به 14 میلیارد و 219 میلیون و 989 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۷۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 06 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،نعمت الله بیرانوندی ضمن ارایه آمار عملکرد شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این اداره کل اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان آمادگی دارد در صورت ارجاع تخلفات احتمالی از سوی دستگاه های کاشف نظیر نیروی انتظامی و گمرک در اسرع وقت با دقت و قاطعیت با متخلفان برخوردی بازدارنده داشته باشد.
وی افزود: 122 گزارش تخلف قاچاق از ابتدای امسال تا پایان تیرماه توسط دستگاه های کاشف به این اداره کل جهت رسیدگی و صدور رای ارسال شد که پس از تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی و انجام تشریفات قانونی ضمن صدور رای پرونده های مذکور مختومه شدند.
بیرانوندی ادامه داد: متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در این مدت به 14 میلیارد و 219 میلیون و 989 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که از این مبلغ در مرحله اول یک میلیارد و 192 میلیون و 239 هزار ریال وصول شده است.
وی تنوع کالاهایی را که توسط نیروی انتظامی در این مدت کشف و ضبط شده است را شامل سیگارهای خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لاستیک و باطری خودرو میوه موز اعلام کرد که بصورت قاچاق وارد استان شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به توانایی و داشتن شعب فعال و آماده رسیدگی قاطع به تخلفات احتمالی در حوزه قاچاق برای مبارزه با این پدیده شوم، از دستگاه های نظارتی مربوطه و کاشف خواست در بحث ارجاع و کشف تخلفات تلاش کرده و با این اداره کل همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار