کد خبر: ۷۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳ 04 August 2015
به گزارش تابناک یزد، عابد فتاحی گفت: بالاخره باید این مسئله را بپذیریم که در یک توافق سیاسی، یکسری امتیازات به طرف مقابل داده و یکسری امتیازات گرفته میشود و این توافق یک توافق خوب برای ملت ایران است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از نمایندگان بعد از سخنرانی وزیر امور خارجه قانع شده اند و به نظرم آن عده ای که از توضیحات ظریف قانع نشدند اولویت های سیاسی دارند.فتاحی به تاثیر مثبت مذاکرات بر آب و هوای کشور هم اشاره کرد و گفت: بعد از مذاکرات شرایط لازم برای احیاء دریاچه ارومیه ایجاد شده است، همان طور که مشاهده میکنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش ها افزایش پیدا کرده است.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس اذعان کرد: گرمای هوا در شهرهای بزرگ کشور کاهش یافته و به نظر می رسد، علت خشکسالی های اخیر جنگ و جدال هسته ای بوده است.
وی افزود: احساس می شود که در ۱۲ سال گذشته، اروپا از ورود ابرهای بارشی به آسمان ایران جلوگیری کرده و از زمان توافق آب و هوای کشور به کلی متحول شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد:به نظر می رسد که ما بعد از مذاکرات به صفحه جهانی بازگشته ایم و الان میتوان از قدرت های جهانی برای حل مشکل دریاچه ارومیه استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار