فرماندار همدان گفت: برای واحدهای متخلف در تعطیلات عید نوروز جریمه های سنگینی اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ 22 February 2015

فرماندار همدان گفت: برای واحدهای متخلف در تعطیلات عید نوروز جریمه های سنگینی اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "علی تعالی"  در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان یکی از نقاط گردشگری استان محسوب می شود باید در ایام تعطیلات نوروز مدیریت متفاوتی اعمال شود.

وی با تاکید بر شیفت بندی واحدهای نانوایی، تصریح کرد: نانوایی ها باید در این ایام به شکلی عمل کنند که شهروندان و مسافران با مشکل تامین نان مواجه نشوند.

تعالی با اشاره به اینکه سال گذشته مشکلات زیادی در زمینه نانوایی ها  بوجود آمده بود، ادامه داد: همچنین تیم های بازرسی از نحوه پخت و آغاز به کار واحدهای نانوایی نظارت داشته باشند تا همانند سال گذشته گلایه ای ایجاد نشود.

فرماندار همدان گفت: نانوایی ها طبق قانون باید در ایام عید نوروز از ساعت 7 صبح پخت و توزیع خود را آغاز کنند و برای  واحدهایی که تخلف داشته باشند جریمه های سنگینی اعمال می شود.

وی یادآور شد: در مراکز شلوغی که مسافرین اسکان دارند باید نانوایی های سیار و یا مکانهایی برای توزیع نان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به طرح توزیع میوه شب عید در سطح شهر همدان نیز تصریح کرد: تعاون روستایی ظرف 3 روز آینده نقاط توزیع را به طور کامل مشخص کند و این موضوع مد نظر قرار بگیرد که این نقاط دسترسی کافی داشته باشند.

تعالی با بیان اینکه توزیع همزمان سیب و پرتغال در همدان صورت می گیرد، افزود: شهرستان همدان از نظر تامین میوه شب عید مشکلی ندارد و شهرداری همدان نیز هماهنگی های لازم برای نصب چادرهای توزیع میوه انجام دهد و قیمت های اجاره این چادرها متعادل در نظر گرفته شود تا واحدهای عرضه کننده میوه سود کافی را ببرند.

وی با انتقاد از اینکه  80 نقطه توزیع میوه شب عید در سطح شهر همدان زیاد است، خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای عرضه میوه شب عید در سطح شهر همدان زیاد است که این ممکن است نظارت و مدیریت آنها را با مشکل روبرو کند بنابراین40 نقطه برای توزیع میوه همدان کافی است.

فرماندار همدان در مورد تامین گوشت مرغ درایام تعطیلات عید، عنوان کرد: فعالیت کشتارگاه ها در این ایام باید مشخص باشد تا مشکلی در زمینه تامین گوشت مرغ در شهرستان بوجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار