فرماندار خلخال گفت: با وجود ظرفیت های بسیار مناسب گردشگری در منطقه ، توسعه و رونق صنعت گردشگری راه نجات این شهرستان از بن بست اقتصادی و حل مشکل بیکاری مردم منطقه است.
کد خبر: ۶۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 27 July 2015
به گزارش ایرنا ، علی نظری روز دوشنبه در بازدید از پروژه طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال افزود: هم اکنون شاخص اقتصادی مردم خلخال از میانگین شاخص های اقتصادی استان و کشور پایین تر بوده و با توجه به کشاورزی و صنعت ضعیف در منطقه توجه به صنعت گردشگری می تواند تنها راه نجات مردم خلخال از بن بست اقتصادی محسوب شود .

وی گفت: طرح گردشگری تفرجگاه میرعادل بولاغی اندبیل با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال اجرا بوده و با تکمیل و بهره برداری از این پروژه تحول بزرگی در صنعت توریسم و گردشگری منطقه ایجاد خواهد شد.

وی دلیل طولانی شدن زمان اجرای پروژه گردشگری تفرجگاه اندبیل از سوی بخش خصوصی طرف قرارداد با دولت را مشکل پیش آمده از سوی معارض زمین واگذار شده از سوی منابع طبیعی به شرکت مجری طرح گردشگری اندبیل اعلام کرد و افزود: با حل مشکل یاد شده عملیات اجرایی پروژه شتاب خواهد گرفت.

فرماندار خلخال اظهار کرد: تا زمان تکمیل و بهره برداری از طرح بزرگ 11 هکتاری گردشگری اندبیل از سوی بخش خصوصی امکانات اولیه رفاهی گردشگران در این منطقه نباید دچار تعلل شود.

او گفت: خدمات رفاهی در این منطقه نمونه گردشگری خلخال به بهترین نحو ممکن از سوی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و دهیاری روستای اندبیل به گردشگران باید ارائه شود.

نظری تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ، نظافت روزانه سرویس های بهداشتی ، جمع آوری زباله ها ، تامین روشنایی تفرجگاه و فراهم کردن آسایش خاطر گردشگران و میهمانان تفرجگاه اندبیل را از اولویت های کاری دهیاری روستای اندبیل تا زمان بهره برداری از امکانات گردشگری بخش خصوصی در این محل برشمرد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار