کد خبر: ۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴ 21 February 2015

به گزارش تسنیم پرویز میری مدیر فرودگاه لامرد با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی لامرد در کریدور پروازی هواپیماهای عبوری از سمت شمال و غرب به سمت جنوب و جنوب شرق قراردارد اظهار داشت: این فرودگاه از لحاظ تعداد پروازهای خارجی بالاتر از بعضی از فرودگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرواز به مقاصد دبی –شیراز – اهواز- سیری در این فرودگاه برقرار است خاطرنشان کرد: به‌زودی پرواز به مقصد شارجه، تهران، اصفهان، نجف اشرف، دوحه و کویت نیز به پروازهای این فرودگاه اضافه می‌شود.

رئیس فرودگاه لامرد با ابراز خرسندی از آمارهای پرواز‌های فرودگاه لامرد اظهار داشت: آمار پروازی نشان می‌دهد تاکنون بیش از 580 هزار مسافر داخلی در قالب 13 هزار سورتی پرواز و بیش از 292 هزار مسافر خارجی در قالب 7 هزار سورتی پرواز از طریق این فرودگاه ترانزیت شده‌اند و در همین مدت نیز حدود 2 میلیارد و 126 میلیون کیلو بار جابه جا شده است.

میری با ابراز نگرانی از کاهش بعضی از پروازها تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی در سال‌های اخیر نتوانستند نیازهای فنی هواپیما‌های خود را تأمین کنند و این هواپیما‌ها یکی پس از دیگری از چرخه ناوگان خارج شدند.

رئیس فرودگاه لامرد افزود: طرح گسترش پارکینگ و اپرون، فضاسازی جلو پایانه جدید، ساختمان تکنیکال بلاک و ساختمان سرمایش و گرمایش پایانه از طرح‌های عمرانی در دست بررسی و پیگیر در این فرودگاه است که نشان از آینده درخشان این فرودگاه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار