در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم فوتبال پرسپولیس تهران دربازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد،به مصاف السد رفت که این دیدار پرهیجان با برد یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 02 October 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرخ پوشان تهرانی در دیدار یک چهارم نهایی توانستند با وجود محرومیت از دوپنجره نقل و انتقالات، با یک بازی خوب و حساب شده تیم قدرتمند و متمول الدحیل را شکست دهند و پای به این مرحله گذارند. ازسویی دیگر بازیکنان السد نیز با شکست استقلال راهی این مرحله شدند.

شاگردان برانکو در این دیدار حسین ماهینی را به دلیل پارگی رباط دراختیار نداشتند،همچنین محمد انصاری و کمال کامیابی نیا و برانکو نیز از همراهی تیم محروم هستند.پرسپولیس با وجود فشردگی بازی های لیگ ومحرومیت بازیکنان اصلی به مصاف تیم پرمهره السد رفت. اما در  پایان توانست با یگ گل تیم السد را شکست دهد.

برای نماینده کشورمان دراین دیدار: بیرانوند در درون دروازه ایستاد،حسینی،خلیل زاده،عالیشاه، نوراللهی،مصلح،نعمتی، بشار رسن،همتی،علیپور و منشا دیگر مردان سرخ پوش در این دیدار بودند.

سعد الشیب، پدرو میگل، بوعلام خوخی، حسن عبدالکریم، حامد اسماعیل، گابی فرناندز، جونگ وو یونگ، سالم الهجری، بغداد بونجاح، ژاوی هرناندز و اکرم عفیف ترکیب السد را در این دیدار تشکیل دادند.

نیمه اول و در دقیقه 2 ضربه از راه دور نوراللهی در دستان الشیب قرار گرفت.دقیقه7 ارسال ژاوی از جناح راست توسط سیدجلال حسینی دور شد.دقیقه13 ارسال ژاوی توسط مدافعان حریف دور شد.دقیقه15 ضزبه اکرم عفیف دراختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه 18 ارسال زیبای رسن درمقابل منشا قرار گرفت که ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت. دقیقه 21 ضربه آزاد ژاوی به دیوار دفاعی پرسپولیس برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 33 ضربه از راه دور بونجاح از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه 39 ارسال ژاوی توسط نوراللهی دور شد. دقیقه 43ضربه خطرناک عفیف با عکس العمل خوب بیرانوند دور شد. دقیقه46 ضربه علیپور در اختیار گلر السدقرار گرفت  تا بازی در پایان نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم و در دقیقه 50 شوت منشا از بالای دروازه السد دور شد. دقیقه 57 ضربه بازیکن السد در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه 66 ضربه خطرناک پدرو به بیرون رفت تابازی همچنان با تساوی دنبال شود. دقیقه 71 ضربه اکرم عفیف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه75 عالیشاه به دلیل مصدومیت تعویض و به جای ایشان الوان زاده درترکیب ثابت قرار گرفت.دقیقه 76 شوت سنگین عفیف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 80 ضربه زمینی بونجاح توسط گلر خوب پرسپولیس مهار شد. دقیقه 83 ضربه پنالتی برای پرسپولیس اعلام شد که این ضربه توسط علیپور وارد دروازه السد شد تا این بازی زیبا و پربرخورد به سود شاگردان برانکو به پایان برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار