به مدت یک ماه؛
رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: سه شرکت حمل مسافر به دلیل تخطی از ضوابط و مقررات موضوعه به مدت یک ماه تعطیل شدند.
کد خبر: ۶۶۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 30 September 2018

به گزارش تابناک قم، حسین اعتمادی اظهار داشت: سه شرکت متخلف از زمان اعلام رأی کمیسیون ماده ۱۲ سامانه جامع آن‌ها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم غیر فعال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای اطلاع مسافران و دیگر مراجعان شرکت‌های حمل مسافر در پایانه مسافری قم، بنری با عنوان تعطیلی یک ماهه سه شرکت مذکور نصب شد.

رئیس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: این سه شرکت مرتکب تخلفاتی از جمله عدم تکریم ارباب رجوع، تأخیر بیش از یک ساعت در اعزام اتوبوس حامل مسافر و عدم تطبیق نرخ دریافتی با صورت وضعیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال به تخلفات ۴۵ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در قم رسیدگی شده که از این تعداد ۳۲ مورد متعلق به شرکت‌های حمل مسافر و ۱۳ مورد دیگر مربوط به شرکت‌های حمل کالا بوده است.

اعتمادی در ادامه به احکام صادره کمیسیون ماده ۱۲ استان درباره رسیدگی به موارد تخلفی ۴۵ شرکت موصوف پرداخت و بیان کرد: از مجموع ۳۲ پرونده تخلفات رسیدگی شده در خصوص شرکت‌های حمل مسافر، ۹ مورد تبرئه، ۱۹ مورد به جرائم نقدی، سه مورد به تعطیلی و تعلیق یک ماهه محکوم و یک مورد نیز به تذکر و توبیخ کتبی اکتفا شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار