پیشنهاد ادامه کمپین ما اجازه نمی‌دهیم!
علی سهیلی از فعالان باسابقه فرهنگی و تحلیلگر سیاسی استان پیشنهاد کرد که کمپین ما اجازه نمیدهیم! با موضوع هسته ای و با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت نیل به وحدت بیشتر برگزار شود.
کد خبر: ۶۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴ 23 July 2015
رهبر معظم انقلاب اسلامی : اجازه‌ی خدشه‌ی در اصول اساسی نظام اسلامی و اجازه‌ی هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از این متن ، به کسی داده نخواهد شد. 1394/04/27

Image result for ‫اجازه نمی دهیم‬‎
فراز اول:
مردم در « قضاوت‌هایِ با فکر و تأمل و جمع‌بندی شده»، اشتباه نمی‌کنند بنابراین از اینگونه قضاوت‌هایِ مردم می‌توان فهمید که کدام مسئول صالح است و کدام نه.»
مراقبت حریصانه و بخیلانه از نفس برای جلوگیری از انحراف و ضایع شدن آن ، و « ترجیح دادن تکلیف الهی به هر چیز دیگر» ، دو توصیه‌ی دیگری بود که رهبر انقلاب هنگام بازخوانی فرمان حکومتی امیرمؤمنان، بیان کردند و افزودند: امام راحل عظیم‌الشأن، مظهر عمل به این توصیه‌های الهی بود. ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب
 
 فراز دوم:

نکته‌ی بعدی این است که چه این متن تصویب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ی الهی، اجازه‌ی هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از آن داده نخواهد شد؛ اجازه‌ی خدشه‌ی در اصول اساسی نظام اسلامی به کسی داده نخواهد شد؛ قابلیّتهای دفاعی و حریم امنیّت کشور، به فضل الهی حفظ خواهد شد، اگرچه میدانیم دشمنان بر روی این نقطه‌ی بخصوص، تکیه‌ی زیادی دارند. جمهوری اسلامی، در زمینه‌ی حفظ قابلیّتهای دفاعی و امنیّتی خود -آن‌هم در این فضای تهدیدی که دشمنان برایش به‌وجود می‌آورند- هرگز تسلیم زیاده‌خواهی دشمن نخواهد شد.
                                                      1394/04/27 در خطبه های نماز عید فطر
 
فرازسوم :

ملّت ایران باید متّحد باشد. از این قضایای هسته‌ای و غیر هسته‌ای و مانند اینها، دودستگی درست نشود که هر دسته یک‌جور بگویند -بالاخره یک کاری است دارد انجام میگیرد، مسئولینی دارد، دنبال میکنند؛ ان‌شاءالله آنچه منافع ملّی است تشخیص بدهند و دنبال آن باشند- بین مردم نباید دودستگی به‌وجود بیاید. دشمن این را میخواهد.
الان هم اگر کسی تعقیب کند این سخن‌پراکنی‌های بیگانگان را، این رادیو تلویزیون‌ها و این وبگاه‌هایی که از طرف آنها دارد همین‌طور مرتّب توسعه پیدا میکند و مرتّب هم دارند مطلب میدهند، دنبال این هستند که بین مردم دودستگی ایجاد کنند؛ نگذارید دودستگی بشود؛ وحدت را حفظ کنید، با هم باشید.
27/04/1394  بیانات در دیدار مسئولان نظام و سفراى کشورهاى اسلامى
                                                                                                                                                                                                  
  برای تصویب این متن، یک مسیر قانونیِ پیش‌بینی‌شده‌ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد؛ ان‌شاءالله.
چه متن تهیه‌شده در مذاکرات هسته‌ای تصویب بشود و چه نشود...

انتظار ما این است که دست‌اندرکاران، با دقّت مصالح را -مصالح کشور را، مصالح ملّی را- در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملّت خواهند داد، بتوانند با گردن افراشته، در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند.

جمهوری اسلامی، در زمینه‌ی حفظ قابلیّتهای دفاعی و امنیّتی خود -آن‌هم در این فضای تهدیدی که دشمنان برایش به‌وجود می‌آورند- هرگز تسلیم زیاده‌خواهی دشمن نخواهد شد.

ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید: از ملّت مظلوم فلسطین، از ملّت مظلوم یمن، از ملّت و دولت سوریه، از ملّت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین؛ [اینها] همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد

ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه‌ای مذاکره‌ای نداریم؛ در مورد مسائل دوجانبه مذاکره‌ای نداریم... سیاستهای آمریکا در منطقه با سیاستهای جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه اختلاف دارد.
                                    
 تهیه و تنظیم : علی سهیلی
 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار