فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رزمایش بزرگ خدمت در نهاوند شنبه ۱۷ شهریورماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 06 September 2018
سرهنگ پاسدار کامران کریمی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ خدمت در نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور گفت: ۲۵۰ جهادگر در مناطق محروم نهاوند خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در نهاوند گفت: این رزمایش هم‌زمان در چندین مرحله با حضور گسترده بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش در شهرستان نهاوند را خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: مرحله اول این رزمایش با اعزام بسیجیان جهادگر به مردم محروم نقاط مختلف شهرستان نهاوند به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش، گردان‌ها و بسیجیان حاضر در رزمایش در سطح خیابان‌های شهر نهاوند به‌صورت سازمان‌دهی شده حرکت خواهند کرد و رژه خودرویی نیز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند، هدف از مرحله اول این رزمایش را خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف و محروم شهرستان نهاوند عنوان کرد و گفت: در این مرحله ۲۵ گروه جهادی بااستعداد ۲۵۰ جهادگر گروه‌بندی‌شده و مأموریت‌های هر گروه مشخص است.

وی بابیان اینکه هرکدام از این گروه‌های حاضر در رزمایش به یک منطقه اعزام و اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و عام‌المنفعه انجام می‌دهند، تأکید کرد:مراحل بعدی این رزمایش بزرگ پس از اجرای مرحله اول با حضور گردان‌ها اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار