معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم:
معاون هماهنگی اموراقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به پیگیری راه اندازی نظام پیشنهادات در سازمان‌ها گفت: نظام پیشنهاد موجب رشد سازمان می‌شود و باید از ظرفیت اندیشه نیروی انسانی استفاده شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 03 September 2018

به گزارش تابناک قم، مهردادغضنفری در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه استان قم، اظهار کرد: اندیشمندان حوزه مدیریت منابع انسانی براین باورند که سازمان‌های پیشرو تنها از طریق الگوهای تربیت نیروی انسانی و استفاده از قابلیت‌های آن‌ها به این مرحله رسیده‌اند.

وی با اشاره به واژه‌های اثربخشی و بهره وری در سازمان‌ها اظهارکرد: در اکثر سازمان‌ها با این واژه‌ها روبه رو هستیم، این واژه‌ها گوهر یک سازمان هستند و باید از نگاه برنامه ریزان مورد رصد قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به بهره وری مواد، انرژی و تجهیزات بیان کرد: این عناصر حدومرز مشخصی دارند ولی عنصر نیروی انسانی حدومرزی ندارد، اگر به دنبال دوام و استمرار یک سازمان هستیم افزون‌تر از سایر عوامل باید به عامل نیروی انسانی توجه کرد.

وی با اشاره به موضوع آموزش گفت: مدیر موفق کسی است که در زمینه آموزش و پرورش و مدیریت عنصرنیروی انسانی که عامل مهم تحول و توسعه است، کوشا باشد.

غضنفری با اشاره به تجهیزات مورد استفاده در سازمان‌ها اظهار کرد: در سازمان‌ها تجهیزات بسیاری در اختیارمان است ولی این عنصر نیروی انسانی است که باید آن‌ها را به فعلیت برساند و هنر مدیریت بکارگیری درست این قابلیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه یک مدیر باید محیط با انگیزه را ایجاد کند ادامه داد: باید علاوه بر جسم نیروی انسانی از اندیشه او هم استفاده کرد، باید محیطی ایجاد شود که از تمام ظرفیت نیروی انسانی بخصوص اندیشه و فکر او استفاده شود.

غضنفری با بیان اینکه افزایش بهره وری نیروی انسانی موجب افزایش بهره وری تجهیزات می‌شود گفت: یکی از عواملی که موجب افزایش این بهره وری می‌شود همین تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به پیگیری راه اندازی نظام پیشنهادات در سازمان‌ها ادامه داد: ممکن است کارمندی مسئولیت بالایی نداشته باشد ولی فکر و اندیشه‌اش به جایی برسد که مدیران به دلیل مشکلات مدیریتی به آن‌ها نرسند، پیشنهاد موجب رشد سازمان می‌شود و باید این روحیه بارور شود و افراد را در برنامه‌های کلان مشارکت داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با بیان اینکه یکی از شاخص‌های انتخاب کارمند نمونه تکریم ارباب رجوع و طرز برخورد با آن‌ها است، ادامه داد: یکی از مسائلی که مشخص می‌کند ما به چه شکلی فعالیت کرده‌ایم میز خدمت است، این موضوع مشخص می‌کند که تاکنون چگونه بوده‌ایم اگر در خدمت مردم نبوده‌ایم پس در راستای اهداف نظام حرکت نکرده‌ایم آن وقت باید در رفتار خود تجدید نظر کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار