رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: پروژه چشمه نورکه بیش از هزار میلیارد تومان نیازهای مالی را می طلبد و اگر این پروژه فعالیت خود را آغاز کند مجموعه دانشگاه امام و دانشگاه آزاد می تواند قزوین را به یک قطب علمی ملی تبدیل کند.
کد خبر: ۶۴۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 27 August 2018

پروژه

به گزارش تابناک قزوین،علی اکبر صالحی روز دوشنبه در سی و چهارمین دوره کنفرانس ملی فیزیک ایران که در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد اظهار کرد: قزوین دیاری است که بزرگان بسیاری در آن رشد کرده اند و همواره کانون اندیشه پروری بوده است.

وی افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی که نگین شهر است و سی سال از عمر آن می گذرد، افتخار داشتم بعد از مرحوم بروجردی ریاست این دانشگاه را به عنوان دومین رئیس عهده دار باشم و امروز این دانشگاه توانسته با همت مسئولان آن، رشد فزاینده ای داشته باشد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: وجود چنین همایش هایی بسترهای لازم را برای سرعت بخشیدن به این آرمان ها فراهم خواهد کرد ضمن اینکه پروژه های مختلفی در اطراف دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین در حال شکل گیری است که پروژه لودوتورون که چند میلیارد تومان هزینه شده هم پروژه عملی و علمی است و می تواند خدمات ارزنده ای را در سطح کشور ارائه دهد.

وی گفت: پروژه بسیار بزرگ دیگر پروژه چشمه نور  است که بیش از هزار میلیارد تومان نیازهای مالی را می طلبد و اگر این پروژه فعالیت خود را آغاز کند مجموعه دانشگاه امام و دانشگاه آزاد می تواند قزوین را به یک قطب علمی ملی تبدیل کند.

وی تصریح کرد: فضای مسمومی در کشور با عنوان دوتابعیتی راه افتاده که اهداف آن سیاسی است؛ ایرانیان اقلیت موفقی بوده که در خارج هستند که می توان آنها را برای فعالیت در داخل کشور دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار