مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ، گفت: درسال تحصیلی جاری پروژه مهر که شامل آماده سازی و تکمیل نمودن مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و تکمیل نمودن تجهیزات مدارس و ... می‌باشد رتبه عالی داشته ایم درسال‌های گذشته نیز جرو رتبه‌های اول تا سوم استان بوده ایم.
کد خبر: ۶۴۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 11 August 2018

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ، گفت: درسال تحصیلی جاری پروژه مهر که شامل آماده سازی و تکمیل نمودن مدارس ،ساماندهی نیروی انسانی و تکمیل نمودن تجهیزات مدارس و غیره می باشد رتبه عالی داشته ایم درسال های گذشته نیز جرو رتبه های اول تا سوم استان بوده ایم.


به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، رضا عسگری  با اشاره به نیاز رنگ آمیزی و تعمیر برهی مدارس بویژه در روستاهای کبودراهنگ افزود: با کمک بسیج سازندگی در قالب اردوهای طرح هجرت امسال ۶ مدرسه روستایی در حال تعمیر و احداث می باشد.


مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ خاطر نشان ساخت: در محیط اداره یک تعمیرگاه مرکزی راه اندازی نموده ایم که وسایل و تجهیزات مستعمل و اسقاطی را بازسازی و تعمیر کرده و مجدد به مدارس ارسال می کنیم.


عسگری در بحث ثبت نام برای سال تحصیلی جدید اظهار نمود: بیش از ۹۳ درصد تا کنون ثبت نام نموده اند در حال حاضر ۱۸ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در شهرستان کبودراهنگ در ۲۰۱ مدرسه در حال تحصیل هستند که یک هزار و ۷۲۵ معلم زحمت آموزش این دانش آموزان را بر عهده دارن که بیش از ۶۰ درصد از معلمان شعرستان غیر بومی می باشند.


وی با اشاره به استعداد و ظرفیت هوشی دانش آموزان کبودراهنگ‌تصریح کرد: یک مدرسه نمونه دولتی تیزهوشان در شمال استان همدان وجود دارد آن هم فقط در کبودراهنگ است که سال گذشته ۱۰ دانش آموز از همدان پذیرش نموده بودیم.


مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ اضافه کرد:در خصوص رتبه های کنکور امسال ۳۰ نفر از شهرستان کبودراهنگ زیر ۳ هزار رتبه داشته اند حتی یک نفر رتبه دو رقمی داشتیم ساا گذشته ۵۵ درصد از قبول شدگان در کنکور در دانشگاههای دولتی ثبت نام‌نمودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار