فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف 50 میلیارد ریال اموال مسروقه در شهرستان پاسارگاد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 02 August 2018

سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای شهرستان پاسارگاد، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند سارقان پس از انجام عمل مجرمانه متواری و در یکی از محله های شیراز مخفی شده اند.
سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاسارگاد پس از اخذ نیابت قضائی موفق شدند اعضای این باند حرفه ای منزل را در شیراز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر 4 سارق را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، عنوان کرد: در بازرسی از منزل این سارقان حرفه ای، اموال مسروقه از قبیل 250 گرم طلا، 60 فقره چک، 2 فقره دسته چک، یک جلد سند کارخانه، 4 جلد سند منزل و 4 جلد سند مغازه، 50 عدد سفته مشتری و 3 عدد سند خودرو کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از 50 میلیارد ریال برآورده شده است، از شهروندان خواست برای اطمینان بیشتر در پیشگیری از سرقت منزل، بر روی دیوارها، کلیه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر، پاسیو و ...حفاظ محکم و مقاوم نصب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار