مهرشاد قفقازي:
تابناک: تنيسور نوجوان اصفهاني گفت: اگر تنيس ايران به سطح جهاني نمي‌رسد اميدوارم حداقل آنقد پيشرفت كنيم كه تنيسورهاي خارجي از روبرو شدن با تنيسورهاي ايراني هراس داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 20 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهرشاد قفقازي در باره وضعيت تنيس در استان اصفهان، اظهاركرد: هم اكنون 15 سال دارم و از 9 سالگي اين رشته را آغاز كردم و به صورت حرفه‌اي بازي مي‌كنم. شرايط تنيس از نظر امكانات و رسيدگي به اين رشته در استان اصفهان نسبت به استان‌هاي ديگر بهتر است.

وي افزود: خوشبختانه در زمين تنيسي كه من تمرين مي‌كنم از نظر كيفيت زمين بسيار خوبي است. از شنبه تا چهارشنبه در زمين تنيس غدير بازي مي‌كنم و روزهاي پنجشنبه عصر در زمين تنيس انقلاب به تمرين مي پردازم. در كل از امكانات در اصفهان راضي هستم.

اين تنيسور 15 ساله كه "راجر فدرر" را الگوي خود مي‌داند، گفت: مشكلي كه وجود دارد اين است كه تنها براي يك تيم تمرين گذاشته نمي‌شود چرا كه نمي‌خواهند زمين‌هايشان را كرايه دهند. تا كنون چند بار به تيم ملي نوجوانان دعوت شده‌ام و آرزويي كه براي آينده دارم اين است كه اگر تنيس ايران به سطح جهاني نمي‌رسد حداقل آنقد پيشرفت بكنيم كه تنيسورهاي خارجي از روبرو شدن با تنيسورهاي ايراني هراس داشته باشند.

قفقازي در پاسخ به اين سووال كه فكر مي‌كنيد چرا تنيس ايران اين قدر با جهان فاصله دارد، افزود: مربيان و تنيسورها بايد به قواعد فيزيكي بيشتر توجه كنند. مربيان زياد خوب كار نمي‌كنند و تمرينات را جدي نمي‌گيرند. متاسفانه بشتر تنيسورهاي حرفه‌اي به جاي اهميت دادن به تمرين بيشتر به كشيدن سيگار و قليان اهميت مي‌دهند.

وي خاطرنشان كرد: با تنيسورهاي بزرگ ايران مانند شاهين خالدان، نداف، البرز اخوان و فرشاد طلاور بازي مي‌كنم كه از اين بابت خوشحالم. خالدان به نوجوانان اهميت مي‌دهد و همان طور كه با هم رده‌هاي خود بازي مي‌كند با نوجوانان هم به همان شكل بازي مي‌كند.

اين تنيسور 15 ساله گفت: هزينه‌هاي تنسي بالا است، اما خوش شانس بودم كه مربي‌ام پدرم است. پدرم در تمرينات هيچ فرقي بين من و ديگر تنيسوران نمي‌گذارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار