مدیر کل استاندارد فارس از صدور ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 28 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مرتضی رهنما مدیر کل استاندارد فارس از صدور ۶۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد جدید برای محصولات تولیدی استان در زمینه صنایع غذایی، بسته بندی، آب معدنی، مصالح ساختمانی و صنایع شیمیایی در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ۳۰ درصد از این پروانه‌ها تشویقی است.

وی افزود: در این مدت ۱۳۲ استانداردملی توسط کارشاسان اداره کل استاندارد فارس مورد بازنگری قرارگرفت.

رهنما ادامه داد: در این مدت کارشناسان اداره کل استاندارد فارس بیش از ۱۲۰۰ بار بصورت سرزده از خط تولید کارخانجات استان بازرسی و بیش از هزار نمونه محصول را بصورت اتفاقی از خط تولید و انبار برداشت کرده و تحت آزمایش‌های استاندارد قرار دادند.

وی در خصوص عملکرداداره کل استاندارد فارس در زمینه نظارت بر آسانسور‌ها گفت: در ۳ ماهه سالجاری بیش از هزار و ۱۰۰ تائیدیه ایمنی آسانسور صادر شده است.

رهنما در خصوص نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع گفت: در ۳ ماهه سالجاری بیش از ۲۲۰۰ بار نازل‌های سوخت استان فارس مورد کنترل و بازرسی قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد فارس از نظارت جدی بر مراکز عرضه کالا‌ها به ویژه فروشگاه‌های بزرگ خبرداد و تصریح کرد: در این مدت بیش از هفت هزار واحد صنفی مورد بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد قرار گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار