رئيس هیأت تيراندازي با كمان استان قم خبر داد
رئيس هیأت تيراندازي با كمان استان قم گفت: كمانداران قم اين هفته در مرحله سوم مسابقات رنكينگ تيراندازي با كمان كشور به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۶۳۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 25 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،قدرت‌الله باقری اظهار کرد: با چند تغییر سعی در تقویت بدنه هیأت تیراندازی با کمان استان قم هستیم تا این هیأت ورزشی که انصافا افراد توانمندی در بخش‌های مختلف دارد نسبت به گذشته منسجم‌تر در مسیر پیشرفت گام بردارد.

وی ادامه داد: ما برای اثبات توانمندی تیراندازی قم، امسال آمادگی هیأت تیراندازی با کمان قم را برای حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور اعلام کردیم، ضمن اینکه طبق تقویم سال 1397 فدراسیون سعی در اعزام برترین‌ کمانداران قم به رقابت‌های داخلی داریم.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان قم در ادامه به اعزام تیم منتخب قم به مسابقات مرحله سوم رنکینگ تیراندازی با کمان ایران اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها از روز جمعه هفته جاری یعنی پنجم مرداد ماه به میزبانی هیأت تیروکمان استان سمنان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به مهلتی که فدراسیون تیراندازی باکمان برای اعلام آمادگی کمانداران استان‌های مختلف در نظر گرفته، مسابقات مرحله سوم رنکینگ کشور با حضور 162 کماندار برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز در جمع آنها برای به دست آوردن رتبه‌های برتر حاضر خواهند بود.

باقری که از بهار امسال مسوولیت ریاست هیأت تیراندازی با کمان قم را بر عهده گرفته، افزود: کمانداران قم با حریفانی از اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، تهران، چهارمحال و بختیاری، قزوین، کرمان، گلستان، سیستان و بلوچستان، همدان، یزد، مازندران، گیلان، خوزستان، زنجان، بوشهر و جزیره کیش رقابت می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه رقابت‌ها در دو رشته ریکرو و کامپوند هر دو بخش آقایان و بانوان در مهدی‌شهر سمنان به انجام می‌رسد، اظهار کرد: طبق برنامه در روز نخست این پیکارها مسابقات ریکرو مسافت 70 متر و در روز دوم رقابت‌های کامپوند مسافت 50 برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار