استاندار اردبیل گفت: مسوولان دستگاه های متولی گردشگری باید سطح خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران در این استان را ارتقا دهند.
کد خبر: ۶۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 15 July 2015
به گزارش ایرنا ، مجید خدابخش روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین افزود: در تعطیلات عید فطر امسال نیز همچون سال گذشته شاهد حضور خیل عظیم گردشگران و مسافران خواهیم بود و باید در این زمینه برنامه ریزی و هدف گذاری های لازم انجام شود.

وی شهرستان سرعین را نگین گردشگری استان اردبیل دانست و گفت: مقصد بیشتر مسافران و گردشگرن ورودی به استان حضور در شهرستان سرعین و استفاده از مواهب و ظرفیت های این شهرستان است و نهادها و دستگاه های اجرایی باید از آمادگی کامل برخوردار

باشند تا نارسایی و مشکلی در خدمات رسانی به مسافران پیش نیاید.

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم مدیریت سفرهای تابستانی در شهرستان سرعین افزود: با اقدامات انجام شده در این حوزه تلاش می شود

گردشگران ورودی به این شهرستان با رضایت در منطقه ساکن شده و ماندگاری آنها در این شهر توریستی افزایش یابد.

فرماندار سرعین هم در این جلسه از آمادگی کامل این شهرستان در استقبال از گردشگران و میهمانان در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

عاطف ناصری افزود: تامین نیازهای اساسی و اولیه گردشگران تابستانی و تامین و توزیع نان در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

او اظهار کرد: آماده کردن کمپ ها ، پارکینگ خودروها ، تکمیل کمربندی از میدان سیمرغ تا میدان قارتال ، میدان سبلان تا روستای ورنیاب و مسیر سلامت و نصب تابلوها و بنرها برای هدایت مسافران ، افزایش نقدینگی خودپرداز بانک ها و افزایش تعداد این دستگاه ها ، راه اندازی سیستم های بی سیم ، بازبینی تاسیسات آب و برق و گاز ، ارائه خدمات همزمان دو پزشک عمومی و متخصص داخلی و اطفال در حوزه بهداشت و درمان ، تشکیل تیم بحران و همچنین تشکیل گروه بازرسی از اقدامات انجام شده در این حوزه است.

استان اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، آثار باستانی و تاریخی فراوان و ده ها دهنه آبگرم معدنی یکی از استان های گردشگرپذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار