سرپرست استانداری فارس گفت: نباید اسکان مسافران به ویژه در ایام پرسفر در استان تنها متمرکز به کمپ ها و چادرها باشد.
کد خبر: ۶۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 15 July 2015
خلیل رضائیان سه شنبه در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و کار گروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس بیان کرد: دستگاه های اجرایی متولی باید تلاش کنند فرهنگ استفاده از مراکز اقامتی و هتل ها در بین گردشگران و مسافران استان فارس نهادینه شود زیرا روی آوردن مسافران به چادرها و کمپ ها، موجب ضعیف شدن وضعیت مراکز اقامتی و هتل ها در استان می شود.

وی افزود: در سنوات گذشته و در ایام اوج سفر مانند ایام نوروز و تابستان عمده اسکان مسافران در فارس در چادرها و کمپ ها بوده که این روند باید اصلاح شود و به سمت ایجاد ارزش افزوده برای استان باشد.

او گفت: قیمت مناسب، کیفیت خدمات بالا و ارائه خدمات در تمام زمان ها موجب اقبال مردم به سمت هتل ها و مراکز عمومی می شود که این اقدام رونق بخش خصوصی، هتل ها و مراکز اقامتی در استان را به دنبال دارد.

رضائیان اظهارداشت: اسکان مسافران و گردشگران یکی از اقدامات مهم در صنعت گردشگری است که باید در این زمینه کار کارشناسی دقیق انجام شود.

وی اضافه کرد: فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگری است که هر ساله میزبان مسافران و گردشگران فراوان داخلی و خارجی است که اسکان مسافران یکی از مقوله های مهم و مورد توجه در استان است.

او با اشاره به لزوم افزایش تعداد هتل ها در شهر شیراز و استان فارس ادامه داد: صنعت هتل داری در استان فارس باید توسعه داده شود که فضای جذب سرمایه گذاران برای احداث هتل در استان فراهم شود.

رضائیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: پیشتیبانی و حمایت از نیروی انتظامی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و امنیتی در داخل شهرها و جاده های استان، یکی از اقدامات مهم برای رفاه حال مسافران در استان است.

وی بابیان اینکه این مهم با جان و امنیت مسافران ارتباط مستقیم دارد اظهارداشت: استان فارس به دلیل موقعیت جغرافیایی، در ایام تعطیلات با حجم ترافیک جاده ای مواجه است که این نیازمند برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق است تا شاهد کاهش آمار تصادفات جاده ای باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار