کانون اسلامی خواهران همدان امسال با اجرای طرح نیکوکارانه" جای خالی را پرکنید" ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان را به صورت رایگان در اختیار محرومان و مستمندان همدانی قرار داد.
کد خبر: ۶۱۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 06 June 2018
کانون اسلامی خواهران همدان امسال با اجرای طرح نیکوکارانه" جای خالی را پرکنید" ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان را به صورت رایگان در اختیار محرومان و مستمندان همدانی قرار داد.

به گزارش تسنیم، ماه مبارک رمضان علاوه برخودسازی و بندگی خداوند تبارک و تعالی، فرصتی برای تقویت روحیه انفاق، نوع دوستی و کمک به محرومان و مستمندان عالم است.

 کانون اسلامی خواهران همدان چند سالی است با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با تاسی به کریم اهل بیت (ع) و مولای متقیان امام علی (ع) طرح نیکوکارانه "جای خالی را پرکنید" را با هدف کمک به نیازمندان و مستمندان شهر همدان برگزار می‌کند.

توزیع نان صلواتی در ۱۰ منطقه محروم همدان

ساره میری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: برای سومین سال پیاپی طرح نیکوکارانه "جای خالی را پرکنید" باهدف کمک به نیازمندان توسط موسسه خیریه شهید محراب آیت‌الله مدنی (ره) در همدان برگزار شد.

وی افزود: امسال نیز همانند دو سال گذشته عده از زنان مؤمن انقلابی همدان دورهم جمع شده و فراخوان شرکت در این طرح را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان طراحی و تبلیغ کردند تا همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل‌بیت (ع) به رسم پدربزرگ‌ها و قدیمی‌های شهر نسبت به توزیع گسترده نان صلواتی در محلات مختلف حاشیه‌ای اقدام کنند.

مدیر کانون اسلامی خواهران با اشاره به اینکه در حال حاضر خانواده‌های در سطح شهر همدان وجود دارند که سفره‌های آن‌ها خالی از غذا بوده و نیازمند ساده‌ترین نیاز‌های غذایی هستند بیان کرد: ما با اجرای این طرح در تلاشیم به رسم نیاکان خیراندیش خود با تاسی به کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تنور نانوایی محله‌های محروم شهر را به صورت خیریه و رایگان روشن کرده و نان گرم و تازه را در اختیار نیازمندان بگذاریم.

وی با اعلام اینکه این طرح در دو سال گذشته به صورت مجازی، در فضای پیام‌رسان تلگرام و در دنیای حقیقی با حضور جمعی از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برگزار و طی آن چند هزار قرص نان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده شد گفت: اگرچه امسال با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت مردم، مقدار کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده کمتر از دو سال قبل بود، اما به لطف خداوندرحیم و عنایت کریم اهل‌بیت (ع) این طرح با پخت نان‌های بیشتر و توزیع آن‌ها در مناطق محروم انجام شد.

میری افزود: امسال جمعاً تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان در مناطق شهرک، ولی عصر (عج)، کوی مطهری، حصار علی‌آباد، حصار امام (ره)، اسلامشهر، سیلو، کوی وحدت (خضر)، حسن‌آباد، قاسم‌آباد و مجید آباد توسط نانوایی‌ها و باهمت خیران پخته‌شده و به صورت صلواتی توزیع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار