نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح تحول نظام سلامت وجود پرونده الکترونیک دیده شده است اما زیرساخت‌های مخابراتی کشور برای این طرح آماده نیست.
کد خبر: ۶۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲ 01 June 2018

احمد حمزه امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: جنوب کرمان نیازمند توسعه و ارتقاء زیرساخت‌ها است.

وی با اشاره به مسئله برجام تصریح کرد: برجام عملکرد بسیار خوبی برای ما داشته است و آنچه که تاکنون در برجام پیش آمده برای ما خوب بوده است و چه با برجام و چه بدون برجام کار خود را انجام می‌دهیم.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول سلامت، عنوان کرد: قبل از سال 92 سالیانه 600 خانوار ایرانی به زیر خط فقط سقوط می‌کردند که این نگرانی را برای مسئولان بوجود آورده بود.

حمزه با بیان اینکه با توجه به نیاز مردم 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در کشور قرار گرفتند تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت وجود پرونده الکترونیک دیده شده است اما زیرساخت‌های مخابراتی کشور برای این طرح آماده نبود که امیدوارم این مهم اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح تحول سلامت پزشک خانواده عملکرد خوبی داشته است، عنوان کرد: این طرح با شعار سلامت محور توسعه کشور است راه‌اندازی شد و تاکنون خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: این طرح به دلیل نظام خرید خدمت پیش رفت و با تاکید رئیس جمهور این طرح تعطیل نمی‌شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار