معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پس از ماه مبارک رمضان جشنواره تاکسی‌متر در اصفهان برگزار می‌شود و به رانندگان و شهروندانی که بیشترین استفاده را از سامانه هوشمند تاکسی داشته‌اند، جوایزی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی با اشاره به یکی از اقدامات اجرایی در سازمان تاکسیرانی اظهار کرد: پس از ماه مبارک رمضان جشنواره تاکسی‌متر در اصفهان برگزار می‌شود و به رانندگان و شهروندانی که بیشترین استفاده را از سامانه هوشمند تاکسی داشته‌اند، جوایزی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سامانه هوشمند تاکسی باید در میان شهروندان فرهنگ‌سازی شود، اضافه کرد: برگزاری این جشنواره در راستای تشویق رانندگان و شهروندان به استفاده از سامانه هوشمند تاکسی صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: استفاده از کارت‌های هوشمند در تاکسی، اتوبوس و یا پارکینگ‌های شهری در راستای حرکت شهر به سوی شهر الکترونیک است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین نرم‌افزاری با عنوان تاکسی‌یاب در حال طراحی است، ادامه داد: شهروندان در هر نقطه‌ای که هستند با استفاده از گوشی تلفن همراه هوشمند خود می‌توانند نزدیک‌ترین تاکسی را پیدا کنند و محل مورد نظر شهروند با استفاده از این نرم‌افزار به تاکسی اطلاع‌رسانی می‌شود و سپس تاکسی به شهروند سرویس‌دهی می‌کند.

صلواتی با بیان اینکه شهروندان با استفاده از تلفن همراه خود می‌توانند اعلام فراخوان تاکسی کنند، تاکید کرد: این اقدام به نوعی تاکسی بی‌سیم است که شهروند با استفاده از گوشی همراه خود می‌تواند از این خدمت سازمان تاکسیرانی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام تا پایان تابستان سال جاری برای استفاده شهروندان فعال می‌شود، افزود: زیر‌ساخت مهم آن بحث نرم‌افزاری و سامانه هوشمند است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با تاکید بر اینکه همچنین با همکاری شهرداری اصفهان تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگانی که از سامانه هوشمند تاکسی استفاده می‌کنند، ایجاد می‌شود، گفت: در راستای انجام این اقدام با یکی از بانک‌های عامل شهر صحبت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین به دنبال ایجاد یک باشگاه تفریحی تاکسیرانی نیز هستیم تا در یکی از نقاط خوب شهر این باشگاه برای بحث‌های اوقات فراغت رانندگان تاکسی و خانواده‌های آنها ایجاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار