پنج تئاتر خیابانی با موضوع شهروندی در شیراز به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۹۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 01 May 2018

تابناک فارس به نقل از صداو سیما:معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به مناسبت هفته شیراز ۹ تئاتر در این شهر اجرا می‌شود که از این تعداد پنج عنوان تئاتر خیابانی با موضوع شهروندی و سه عنوان تئاتر هم در سالن‌های استاد هودی، سپاسدار و لایق ارایه می‌شود.
رنجبر افزود: برپایی نمایشگاه آثار استاد اصغر تجویدی در نگارخانه جم، نمایشگاه‌های نقاشی خط پیمان پیروی در نگارخانه به نگار و نقاشی‌های محسن زارع در نگارخانه پیرسوک، اجرای ١١ برنامه موسیقایی از دیگر برنامه‌های هفته شیراز است.
وی گفت: کنسرت گروه آوای موج (بندری)، محمد علیزاده (پاپ)، امیرحسین نیا (بومی)، اشوان (ارگانی)، ابراهیم کهندل (قشقایی)، محمد معتمدی (سنتی)، گروه بومی ققنوس، مهدی کرمی (بومی)، زندوکیلی و حسین علیزاده (سنتی) برگزار خواهد شد.
معاون سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز همزمان با این هفته از ١٠ تا ١٣ اردیبهشت جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره فیلم‌های مستند هم ١٤ اردیبهشت برگزار می‌شود.
رنجبر، افتتاح دو سالن سینمایی مدرن در قالب VIP و سه بعدی در هفته شیراز را از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد فارس اعلام کرد و گفت: فیلم انیمیشن «فیلشاه» و «چهارراه استانبول» در فهرست اکران برنامه‌های هفته شیراز قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار