یه گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: سامانه سهام عدالت به منظور ثبت شماره شبای مشمولان از امروز /چهارشنبه/ در دسترس کاربران قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۸۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 04 April 2018

قزوین-ایرنا-معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: سامانه سهام عدالت به منظور ثبت شماره شبای مشمولان از امروز /چهارشنبه/ در دسترس کاربران قرار گرفته است.
سامانه سهام عدالت در دسترس قرار گرفت
فهیمه لزگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته شدن سامانه شبا به دلیل طراحی مجدد و بازنگری در ساختار بانک اطلاعاتی آن صورت گرفته بود که با رفع مشکل، از امروز پاسخگویی به سئوال و ابهامات مشمولان با سهولت بیشتری انجام می شود.
وی اضافه کرد: سهامداران می توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ضمن ثبت شماره شبای خود، از وضعیت سهام و سود خود نیز مطلع شوند.
وی با اشاره به 765 هزار و 531 سهامدار عدالت در استان قزوین، گفت: از این تعداد 558 هزار و 506 سهامدار شماره شبای خود را در سامانه مورد نظر ثبت کرده و 207 هزار و 25 نفر نیز هنوز اقدام به این کار نکرده اند.
به گفته وی، کل مبلغ سود مربوط به عملکرد سال 95 در سال 96 برای همه مشمولان به جز کارمندان، بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی واریز شده است.
لزگی ادامه داد: بر همین اساس و در مرحله نخست 148 میلیارد و 393 میلیون ریال، در مرحله دوم 115 میلیارد و 830 میلیون ریال و در مرحله سوم نیز 13 میلیارد و 305 میلیون ریال به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد.
معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه بیشتر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تاکنون مبادرت به ثبت شماره شبای خود نشده اند، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از کارمندان و افراد شاغل باسواد در شرکت ها و موسسات نیز شماره شبای خود را جهت دریافت سود سهام عدالت وارد سامانه نکرده اند.
لازم به یادآوری است که تعداد مشمولان دریافت سهام عدلت در استان قزوین 765 هزار و 531نفر، معادل 61.6 درصد جمعیت استان است.
8054

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار