کد خبر: ۵۸۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 30 March 2018

یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز لیگ برتر را دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی دانست؛ دیداری که در آن امیر قلعه‌نویی به تراکتورسازی می‌رسد و سربازان سابقش به دیار نصف‌جهان. قلعه‌نویی سال گذشته هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت و تا پیش از محرومیت این تیم از پنجره نقل‌وانتقالاتی، پابه‌پای پرسپولیس در کورس قهرمانی پیش می‌رفت. پس از آن اتفاقات تراکتورسازی به کلی اُفت کرد و اختلافات قلعه‌نویی با آجورلو هم شروع شد تا قلعه‌نویی در پایان فصل تبریز را با دلخوری ترک کند.

بعد از گذشت حدود 10 ماه از آن اتفاقات، قلعه‌نویی باید میزبان تیم سابق خودش باشد. علاوه بر تقابل قلعه‌نویی و تراکتورسازی، تقابل احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر است. این سه بازیکن در حالی در نیم‌فصل به‌عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شدند 

حالا این سه بازیکن بعد از چند ماه دوباره گذرشان به اصفهان افتاده و باید مقابل سرمربی و تیم سابق خود صف‌آرایی کنند. اهمیت نتیجه این بازی برای ذوب‌آهن البته بیشتر از اینهاست، چرا که آنها با توجه به پیروزی استقلال، رتبه دوم خود در جدول رده‌بندی را هم از دست دادند و باید برای بازپس‌گیری جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار