فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 140 قبضه سلاح غیرمجاز طی عملیات های پلیس خوزستان در یک هفته اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 29 March 2018

سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان درزمینهٔ برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ گردید.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی‌وقفه در مرکز استان (اهواز) و شهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در 7 روز گذشته طی چندین عملیات پی‌درپی موفق به شناسایی و دستگیری 82 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفا متهمان تعداد 125 قبضه سلاح شکاری و 15 قبضه سلاح جنگی، جمعاً تعداد 140 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی گردیدند. نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد. دستگیری و کشفیات سلاح‌های غیرمجاز در طول یک هفته مؤید عزم جدی پلیس است. این روند تا پایان سال با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار