سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای تبیین شعار سال ٩٧ که توسط مقام معظم رهبری سال "حمایت از تولید ایرانی" نامگذاری شده است تاکید کرد.
کد خبر: ۵۸۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابراهیم پورتقی روز سه شنبه گفت: جشنواره­های مختلف هنری مانند عکس، شعر،پوستر و نظایر آن می تواند مسیر این حرکت ملی را با توجه به نامگذاری شعار سال برای مردم مشخص و تبیین کند.
مسوول امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این اداره کل با توجه به برخورداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری مناسب در ارتباط با ایجاد جریان هنری و فرهنگی می تواند نقش مهمی برای فرهنگ­سازی در تحقق شعار سال ایفا نماید. 
وی گفت: انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری با وجود رشته های مختلف فرهنگی هنری بسترساز می توانند نقشه راه تبیین شده توسط مقام معظم رهبری را در سال ١٣٩٧ سرلوحه کار خود قرار داده و با فرهنگ سازی قدمی بزرگ در توسعه و ترویج استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بردارند.
سرپرست روابط عمومی و مسوول امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خواستار مشارکت فعال جامعه فرهنگ و هنر و فعالان این عرصه به ویژه انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری  برای تبیین اهمیت ترویج استفاده از کالای ایرانی در جامعه شد تا علاوه بر مقابله و مبارزه با قاچاق کالا، زمینه رونق تولید داخلی در کشور فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار