مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه اثرگذاری یادواره‌های شهدا در مردمی برگزار کردن آنهاست گفت: از دولتی برگزار شدن یادواره‌های شهدا خودداری شده است.
کد خبر: ۵۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 04 March 2018

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امشب در نشست مشترک شورای دفاع مقدس و شورای ایثار و شهادت که با حضور استاندار کرمان و در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: 22 اسفند سالروز بنیاد شهید به فرمان امام است که روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم کشور درج شده اما مردم مطلع نیستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه در تمام دنیا یک روز را برای بزرگداشت کسانی که در جنگ‌ها شرکت کردند گرامی داشته و جشن می‌گیرند گفت: انتظار می‌رود در این روز یاد و سیره شهدا گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون نام 226 هزار و 61 شهید در سیستم ما ثبت شده است یادآور شد: امروز همه ما بر سر سفره شهدا نشستیم.

سردار حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور با نظرسنجی انجام شده به این نتیجه رسیده که برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار اثرگذار بوده بیان کرد: بر اساس نظرسنجی شورای فرهنگ عمومی کشور حضور مردم کرمان در گلزارهای شهدا رتبه اول را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه یادواره‌های خوبی در استان کرمان برگزار می‌شود افزود: شهرستان رفسنجان در این حوزه در استان پیشگام و موفق‌تر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با تاکید بر اینکه از دولتی برگزار شدن یادواره‌های شهدا خودداری شده است تصریح کرد: مردم نقش بسیار مهمی در برگزاری یادواره‌های شهدا دارند

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار