دکتر لاریجانی در مراسم جشن کریمانه:
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حس مسئولیت افراد به سرنوشت دیگران برای جامعه تعالی‌بخش است، گفت: کمک به نیازمندان علاوه بر حل مشکلات مادی آنان ، رشته محبت را در جامعه و بین مردم جاری و ساری می کند.
کد خبر: ۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 02 July 2015
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی چهارشنبه‌شب در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی و جمع آوری کمک برای نیازمندان که از سوی دبیرخانه فعالان اقتصادی قم در تالار وتوس برگزار شد، در سخنانی از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر کرد و گفت: اقدامی شما که این جلسه را برگزار کرده و این کار خیر و سنت پسندیده را زنده نگه داشته‌اید بسیار ارزنده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کارهایی از این صنف هم باعث کمک به نیازمندان است و هم ریشه محبت عاطفی بین مردم ایجاد می‌کند که اهمیت این موضوع از کمک مالی بیشتر است.

وی ادامه داد: اینکه افراد احساس می‌کنند نسبت به سرنوشت دیگران مسئول بوده و برای رفع مشکلات آنها مشارکت می‌کنند، روحیه‌ای بسیار باارزش و تعالی‌بخش برای جامعه است.

رئیس نهاد قانونگذاری در پایان گفت: امیدوارم که این سنت در استان قم پایدار بماند.

در پایان این مراسم، از سوی کمیته امداد امام و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از خیرین قم از جمله ابوالفضل حجازی، نفی اسدالله زاده، حسن احمدلو، حسین آقاجانی، محسن صفایی، مجید صفایی، جعفر صابونچی، حسن صابونچی، رزاق مقانلو، مصطفی کرمانشاهی و اکبر الوند تجلیل شد.

در این مراسم که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) قم، دبیرخانه فعالان اقتصادی استان ،اطاق اصناف ،اطاق بازرگانی، سازمان صنعت،معدن و تجارت و شورای اسلامی شهر قم ترتیب یافته بود، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،همتی سرپرست استاندار قم ،سیار فرماندار قم، جمعی ازمسئولان استانی ، بازاریان اصناف، صنعتگران و خیرین و تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قم حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار