دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در هفدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت میزبان خاتمه یافت.
کد خبر: ۵۴۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 29 December 2017

به گزارش تابناک تبریز، پرسپولیس و تراکتورسازی در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان میزبان خاتمه یافت.

 

علی علیپور در دقیقه 2+45 و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 78 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند. این سومین پیروزی پی‌در پی پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ مقابل تراکتورسازی بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (وحید امیری - 66)، فرشاد احمدزاده (بشار رسن - 75)، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر (قائم اسلامی‌خواه - 46)، احسان پهلوان، امید عالیشاه (محمدرضا آزادی - 29 و محمد ابراهیمی - 72) و فرزاد حاتمی.

 

 

 

گل اول برای پرسپولیس دقیقه 2+45: محسن مسلمان این بار ارسال خوبی از روی نقطه کرنر داشت که با ضربه سر علیپور دروازه تراکتورسازی باز شد.

گل دوم برای پرسپولیس دقیقه 78: پاس عرضی محمد انصاری برای علی علیپور و در ادامه پاس رو به بیرون او برای کمال کامیابی‌نیا زمینه‌ساز گل دوم پرسپولیس بود. جایی که ضربه کامیابی‌نیا پس از برخورد به زیر طاق دروازه وارد دروازه تراکتورسازی شد.

 

کیانی با دریافت کارت زرد در این دیدار، دیدار مقابل استقلال تهران را در هفته هجدهم از دست داد.

با این پیروزی پرسپولیس 40 امتیازی شد تا همچنان جایگاهش در صدرجدول را تثبیت شده ببیند و تراکتورسازی هم 20 امتیازی باقی ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :