پیش بازی پرسپولیس - تراکتورسازی
تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر هفدهم به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 28 December 2017

 

به گزارش تابناک تبریز، تقابل سرخپوشان آذربایجان و تهران همیشه جذاب و حساس بوده است.در دیدار برگشت فصل گذشته که دو تیم برای قهرمانی میجنگیدند این دو تیم با شرایط نابرابر روحی به مصاف هم رفتند و تراکتور در آن بازی شکست خورد.تراکتورسازان که با خبر محرومیت از پنجره نقل و انتقالات بازیکن کاملا شوک زده بودند نتوانستند تمرکز خود را در آن بازی حفظ کنند.حال فردا تراکتورساازن میخواهند ثابت کنند که فاصله دو تیم سه گل نبود.

یحیی در نقل و نیم فصل توانست با جذب بازیکنان جوان و تاکتیک پذیردر بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان نشان داد که میتوان به این تیم امیدوار شد حال در مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ مربی سابق خود باید تیم خود را محک بزند.

 تراکتوری ها در بازی فردا محرومی ندارند، یحیی میتواند از تمام بازیکنانش مقابل پرسپولیس استفاده کند.تراکتورسازی که نیم فصل نخست را با کمبود بازیکن به سختی به اتمام رساند حال هدف خود را در این فصل کسب سهمیه آسیایی قرار داده و امیدوار است که با ارائه بازی خوب و حمایت هواداران به این هدف دست بیابد.

تراکتور سازان با 20 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارند و درصورت کسب سه امتیاز میتوانند چند رتبه ای در جدول صعود کنند.

  پرسپولیس صدر نشین با 37 امتیاز و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به پارس جنوبی تیم دوم جدول با خیال آسوده به مصاف سرخ پوشان آذربایجان خواهد رفت. برانکو که هفته گذشته برتری در بازی مقابل فولاد را در دقایق پایانی با تساوی عوض کرد؛دلیل آن را خستگی بازیکنانش دانست. پرسپولیس این روزها شادابی بازی های گذشته خود را ندارند.

 

 

ترکیب احتمالی

 

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، گادوین منشا

 

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی

 

تراکتورسازی - پرسپولیس
جمعه 8 دی 1396
هفته هفدهم لیگ برتر ایران، جام خلیج فارس
ورزشگاه آزادی تهران ، ساعت 14:30
تیم داوری: بیژن حیدری - رضا سخندان - حسن ظهیری - مهدی مرجان‌زاده - ناظر: اسماعیل صفیری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :