رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به فرودگاه قزوین اشاره کرد و گفت: اگر دولت تغییر نمی‌کرد کارهای اجرایی این فرودگاه به اتمام رسیده بود اما اکنون انجام نشده است.
کد خبر: ۵۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 20 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به طرح BRT اظهار داشت: اجرای این طرح می‌تواند استفاده خودروهای شخصی را کاهش دهد و همین موجب کم شدن آلودگی هوا و افزایش ارائه خدمات حمل و نقل مناسب به شهروندان قزوینی است.

وی بیان کرد: همچنین طرح BRT موجب کاهش ترافیک و تردد آسان شهروندان قزوینی در مسیر است به دلیل مزایایی که این طرح دارد باید مورد توجه بیشتر توسط مسؤولان شهری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: اصحاب رسانه باید در خصوص اهمیت و مزایای طرح بیشتر فعالیت کنند تا نقش این طرح برای شهروندان قزوینی تبیین شود.

داودی به فرودگاه قزوین اشاره کرد و گفت: اگر دولت تغییر نمی‌کرد کارهای اجرایی این فرودگاه به اتمام رسیده بود اما اکنون انجام نشده است.

این مسوول یادآور شد: این فرودگاه مقرر بود در آینده به مسافربری تبدیل شود و کار جابه‌جایی مسافران را انجام دهد و دیگر شهروندان قزوینی برای سفر با هواپیما به تهران نروند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اگر لایحه فرودگاه هواپیما به شهرداری عودت داده و در کمیسیون مربوطه به دقت بررسی شود سپس به صحن شورا بیاید تا تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

* با ساخت پل نادری مخالف بودم

داودی به پل سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: اگر این پل در این مکان احداث نمی‌شد اکنون با مشکلات ترافیکی روبه‌رو نبودیم به طوری که تردد خودروها قفل شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعداد خودروها همیشه در حال افزایش است، عنوان کرد: مسؤولان گذشته هنر داشتند در رفع مشکلات ترافیکی اقداماتی انجام دادند و اکنون نوبت مدیران امروز است که باید کارهایی در این راستا انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به پل امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: به زودی جلسه‌ای در خصوص این پل برگزار می‌شود که همه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین می‌توانند حضور یابند و اظهار نظر کنند.

داودی با بیان اینکه بنده در خصوص رفع ترافیک شهر قزوین حرفی برای گفتن دارم، ادامه داد: احداث پل‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات ترافیکی است البته بنده با ساخت پل نادری مخالف بودم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
چه فایده ای داره اقای داوودی؟زندگی مارونابود کردید باپل نادری، کسی هم ادم حساب نکرد شهروندان را، ایکاش یکنفر جسارت قبول کردن اشتباه راداشته باشد، افسوس که طمع وحرص این دنیا احتمالآ بیشتر میارزد
قزوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
فرودگاه مسافربری برای قزوین که یک شهرتاریخی وگردشگری
است ضروری می باشد.
شورای محترم وشهردارمحترم همت فرماینداین پروژه اساسی ومهم محقق گردد.
قزوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
فرودگاه مسافربری قزوین کی به نتیجه خواهدرسید؟
شورای محترم شهرهمت کنند این پروژه زودترانجام شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
جناب آقای استاندار
چراپروژه توسعه فرودگاه قزوین وتبدیل آن به مسافربری بعدازحدود ۸ سال راکد مانده واجرایی نمی شود؟
ومسئولین بسوی طرح جدیدترموا که حدود۷۰۰میلیاردتومان هزینه داردمی روند؟
لابد بعدازچندسال آن طرح را(بعلت هزینه سنگین )رهاکرده به دنبال طرح دیگری می روند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار