قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از شش هزار واحد مسکونی مددجویان در زلزله اخیر خسارت دیده اند، گفت: از این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مسکن به صورت صد درصدی تخریب شده است.
کد خبر: ۵۳۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 16 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان، محسن رخصی قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در دومین جلسه ستاد بحران این نهاد با اشاره به اینکه در حادثه زلزله غرب کشور خسارات جانی و مالی فراوانی به مردم به ویژه مددجویان وارد شده است، اظهار داشت: در زلزله اخیر ۸۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد فوت و بیش از ۳۳۷ نفر مصدوم شده اند.

وی با تاکید بر اینکه امدادگران کمیته امداد از نخستین روز پس از زلزله پای کار بوده اند؛ عنوان کرد:امدادگران این نهاد تاکنون چهار هزار و ۹۱ پرونده برای خانوار‌های مددجو آسیب دیده از زلزله تشکیل و این پرونده‌ها را به ستاد‌های معین بنیاد مسکن تحویل داده اند.

رخصی خاطرنشان کرد: همچنین امدادگران کمیته امداد به منظور خدمت رسانی سریع به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت ۲۵۰ پرونده مربوط به این خانوار‌ها را برای دریافت تسهیلات عمرانی به بانک‌های عامل معرفی کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین زلزله اخیر به بیش از دو هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال مددجویی آسیب وارد کرده است که این خسارات شغلی نیز با کار شبانه روزی امدادگران خدوم این نهاد شناسایی و جهت جبران خسارات به مرکز اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار