رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات قزوین:
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین گفت: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام، پیروی از ولایت فقیه، گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران است.
کد خبر: ۵۲۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در آخرین روز از هفته بسیج، همایش بسیج ادارات و اصناف شهر محمودآبادنمونه با حضور حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، بخشدار مرکزی، شورای شهر و شهردار محمودآبادنمونه در این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز ثمره ابتکار و دستور امام(ره) در تشکیل بسیج  شکست داعش در عراق و سوریه است.

وی افزود: امروز بسیج مایه افتخار نظام است از ظرفیت بسیج باید خوب استفاده کرد همواره از ولی فقیه زمان پشتیبانی کنید تا مملکت آسیب نبیند.

قابل عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد که عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌ سال 88 بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام، پیروی از ولایت فقیه، گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران، امروز نقش و کارایی تعیین‌کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست‌های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار