سرمربی منچستر یونایتد بعد از پیروزی برابر برایتون به ستایش از تیم حریف پرداخت.
کد خبر: ۵۲۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 26 November 2017
به گزارش تابناک : منچستریونایتد در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ جزیره از برایتون پذیرایی کرد و به سختی توانست با یک گل به پیروزی برسد. ژوزه مورینیو بعد از این پیروزی که تیمش به دست آورد به ستایش از حریف پرداخت. سرمربی منچستریونایتد، گفت‌:  باید اعتراف کنم که برایتون بسیار منظم و خوب بازی کرد و شایسته ستایش است. شاید آنها شایسته نتیجه ای بهتر از شکست بودند.

او ادامه داد: برایتون در خط دفاعی بسیار منظم و سازمان یافته بازی کرد. آنها در ضد حملات هم خوب بودند و ما را در این دیدار بسیار اذیت کردند. به سختی توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم و به همین خاطر مجبور بودیم که مهاجمان زیادی را در ترکیب تیم خود به میدان بفرستیم و این باعث شد تا در میانه میدان کنترل بازی را از دست دهیم.

سرمربی منچستریونایتد در پایان سخنان خود همچنین ‌اضافه کرد: باید اعتراف کنم که این سخت ترین بازی فصل ما بود. چند روز قبل برابر بازل فرصت‌های زیاد گلزنی را خلق کردیم اما موفق به باز کردن دروازه‌ حریف نشدیم اما  در بازی امشب برایتون اجازه نداد تا زیاد فرصت خلق کنیم. باید به بازیکنان تیمم هم تبریک بگویم، چرا که آنها هر آن چه را که در توان داشتند رو کردند تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

منچستریونایتد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۲۹ امتیازی شد تا با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در رده دوم باقی بماند.





منبع : دیلی میل 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار